Hobbydoosdag/housewarming |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kreeg van Pippi een aantal wasbollen voor je katten en van een andere vriendin wat kleren voor een tienermeisje. Ze heeft een lijstje met maten voor het andere meisje en haar familie aan haar prikbord hangen, dus misschien komen er meer.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
De wasbollen worden hier goed gebruikt, vooral Nina is er fanatiek mee bezig.
Kleding die niemand meer draagt ook altijd welkom voor hulpbehoevende mensen/kinderen. Wie heeft er zin om te komen? We zijn nog maar met zijn 2 en?! Een week later kan ook. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Midden-Nederland is nog op vakantie, volgende week zijn er vast meer liefhebbers.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nu zitten alle kinderen weer op school, dus het topic kan omhooggehesen worden.
|
|
wat rozengeur. |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
jammer dat er zo weinig animo is, misschien iets later?
|
|
|
|
Reghaakmaaraan
Duizendpoot Lid sinds: 28 Februari 2013 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een ontzettend goed plan! Ik vond de Hobbydoosdag bij Jips super leuk en gezellig!
Dus als er een datum wordt geprikt verneem ik dit ook graag :-).
Groetjes Regina
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Voorlopig staat er zondag de 22e. Ik heb op de kofferbakverkopen een paar tunische haaknaalden gekocht en die neem ik mee, want die nummers heb ik al.
|
|
wat rozengeur. |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wie heeft er zin om zondag 22 september naar l.eusden te komen voor een meeting?
Iedereen is welkom! |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
helaas. mn schoonvader viert zn 92 e verjaardag, op die leeftijd is volgend jaar heel ver weg
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk, dat Sanne wil weten, wie er wél komen.
Hiero ikke, er staat al een tas klaar. Ik bak een citroenwolkentaart en neem wat chips mee. En wegwerp bestek, borden, bekers en soepkommen. |
|
wat rozengeur. |
|
Ennas
Post Options
Thanks(0)
|
Is er misschien meer animo voor een week later, zondag 29 september?
Als er meerdere dan kunnen, schuif ik het een week op. Anders laat ik het (jammer genoeg varen) en degene die de 22 kunnen, zijn dan van harte welkom. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ook die zondag komt me goed uit.
Ik heb inmiddels nog een tas kleren ontvangen. En ik een een tas met een nieuwe complete messenset staan, terwijl ik zelf meer messen heb, dan ik eigenlijk nodig heb. Ik wil daar wel een cent voor terug, anders snijd je de vriendschap door, dat is een heel oud gebruik. |
|
wat rozengeur. |
|
Ennas
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer dat er weinig/geen animo is.
Magtelt, zondag 29e komt mij iets beter uit. Jou lukt dat ook? Wie heeft er zin om elkaar te ontmoeten in midden nederland op 29 september. Niets moet, heel veel mag. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja hoor, die dag is ook prima. Als ik de enige ben, zetten we Ton in een hoekje met de katjes en kunnen wij lekker bijkletsen. Heb je behoefte aan een lesje tunisch haken? Ik neem in ieder geval wat van die naalden mee.
|
|
wat rozengeur. |
|
lianne M
Duizendpoot Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer ,ik had graag gekomen maar het is voor mij te ver.
|
|
Ennas
Post Options
Thanks(0)
|
Wie Ooh wie heeft er zin in een gezellige middag kletsen, breien en/of haken?
Personen ontmoeten of weerzien? Dat kan zondag aanstaande in midden nederland! |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nieuwelingen, weest niet bang! Misschien ben ik wat streng geweest over je e-mailadres, maar heus, de bijeenkomsten zijn reuzegezellig en leeftijd doet er niet toe.
Als al je vriendinnen, zussen en nichtjes hun neus optrekken voor je haak- en breihobby (of die uitbuiten met orders), is hier je kans om je passie te delen met gelijksgestemden. |
|
wat rozengeur. |
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan helaas niet. Vieren dan nog de verjaardag van mezelf en mijn man.
Maar wil graag een keer komen. Alleen zijn september en oktober drukke maanden voor mij. Alle activiteiten beginnen dan weer van de natuurgidsenverenging, vergaderingen, voorbereidingen etc...... |
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer, dat er zo weinig reacties komen (mij lukt het niet vanwege mijn gezondheid).
Maar ik wil jullie langs deze weg wel een plezierige dag wensen.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
De maanden mei en juni liggen meestal ook moeilijk vanwege allerlei sportactiviteiten. Het valt niet mee om een datum te prikken. Maar zo'n hobbydoosdag komt meestal maar 1 x per jaar voor en dan zet ik andere dingen opzij.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |