Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag Marileen 10 maart 2012

 Reageer Reageer Pagina  <1 5678>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 267
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 13:30

Dames,

Ik wens jullie allemaal alvast heel veel plezier !

Voor mij is het net iets te ver, maar ik hoop dat we nadien eventueel wat foto's te zien krijgen?

*Groetjes*
° Karen °
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:47
  ALLE HOBBYDOOSJES EEN FIJNE DOOS-DAG GEWENST.......................
groetjes geesje
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:53
Foto's worden pas geplaatst als we een nieuw forum hebben en dat zal met een week of twee drie zijn. 1 hele dag geen forum hoe houden we dit uit, maar we krijgen er iets moois voor terug.
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 15:08
Ik wens jullie allemaal een hele leuke en gezellige dag.

bij deze nog wat virtuele hapjes van mij:




De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 15:13
ander forum?
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 15:42
Originally posted by Corrie Corrie wrote:

ander forum?



Zie het topic dat Renske geopend heeft.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 16:30

veel plezier

 

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 16:56
O, fijn Marileen!! Tot morgen dan maar hé!
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 September 2008
Locatie: hoogerheide
Status: Offline
Points: 738
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 18:27

nog 1 nachtje

 



groetjes grietje
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 18:30
Marileen, gaat alles goed?  Ik zie je niet op het forum ,hopelijk ben je niet te druk met de voorbereiding van de hobbydoosdag?? En als het wel zo is...... neem vanavond lekker voor jezelf
Groetjes van Jolly



Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 19:15
Hahahahah......vanmorgen met de deeltaxi (en scootiedoo mee), naar de Lindenburgh (verzorgingstehuis), bij m'n moeder geweest. Ook gelijk in Steenbergen ij het kruidenwinkeltje geweest. Daarna met de scoot terug gereden, omdat ik geen zin had om te wachten op de deeltaxi. Vanmiddag opgeruimd, en boodschappen wezen doen met Anthony. Toen eten koken, afgewasse, boodschappen opgeruimd, en nu ga ik eerst ff spelen met het gaaies (papegaaien) en dannnnnnnnnnnnnnn..........douchen, pyama aan, op de bank met m'n handwerk en GTST kijken ......en ik weet niet wat er nog meer op tv komt?
Ik haak nooit af!

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 19:25
Alle hobbydoosjes morgen een ontzettend fijne dag toegewenst ennn fotos maken hoor.......

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 20:22
Iedereen morgen een hele fijne hobbydoosdag bij Marileen toegewenst
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 20:28

Iedereen een goede reis gewenst naar de Hobbyhut van Marileen en tot morgen

Groetjes van Jolly



Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 22:46

We gaan veel foto's maken hoor ......als we het door het kakelen niet vergeten .

Morgenochtend nog een paar dingetjes klaarzetten en dan kan het feest beginnen

Dames niet schrikken aub van mij hè? .  Ik schaam me altijd, omdat ik er slecht uit zie door m'n ziekte

Ik haak nooit af!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 22:49
zie niet wat renske geopend heeft en het doet me niets ook eigenlijk sorry.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 22:50
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Lisette, dan kom je toch 2 juni naar Apeldoorn? Dan
ben je al een oudgediende op het forum.

Dat lijkt me hartstikke leuk!
En is ook lekker dichtbij.
Dan zet ik 2 juni alvast in mijn agenda.

Dames, heel erg veel plezier morgen!
Ben erg benieuwd naar de foto's die komen gaan.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 08:09
heel veel plezier vandaag
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 09:02

Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Hahahahah......vanmorgen met de deeltaxi (en scootiedoo mee), naar de Lindenburgh (verzorgingstehuis), bij m'n moeder geweest. Ook gelijk in Steenbergen ij het kruidenwinkeltje geweest. Daarna met de scoot terug gereden, omdat ik geen zin had om te wachten op de deeltaxi. Vanmiddag opgeruimd, en boodschappen wezen doen met Anthony. Toen eten koken, afgewasse, boodschappen opgeruimd, en nu ga ik eerst ff spelen met het gaaies (papegaaien) en dannnnnnnnnnnnnnn..........douchen, pyama aan, op de bank met m'n handwerk en GTST kijken ......en ik weet niet wat er nog meer op tv komt?

Leuk, papegaaien, sorry hoor even offtopic maar ik ben een enorme papegaaienliefhebber.

Wat voor gaaitjes heb je?

Ik heb een amazone papegaai van nog geen jaar die begint te kletsen als brugman nu

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 09:09
Heel veel plezier vandaag
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 5678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns