Hobbydoosdag |
Reageer | Pagina 123 7> |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 December 2011 om 11:01 |
Hallooooooo Hobbydoosjes Jips en ik denken dat het weer eens een keertje tijd word voor een HOBBYDOOSDAG!!!! Het kan dan hier bij mij Ik heb nog nooit een HOBBYDOOSDAG van jullie meegemaakt, maar het lijkt me supergezellig! Degenen die intresse hebben graag in dit topic reageren |
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kom heel graag, is ook mijn eerste keer
Ik mag met marjolein mee rijden als zij ook gaat. |
|
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
waar woon jij marileen??
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
Marileen, waar woon jij eigenlijk? en hebben jullie al een datum in gedachten?
|
|
|
|
shoppie
Duizendpoot Lid sinds: 19 Januari 2007 Status: Offline Points: 107 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik kan wil ik ook wel komen!
Groetjes, Jolanda |
|
ChantaltJH
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
lijkt me leuk............. waar zou het zijn en welke datum,????
groetjes Chantal |
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
vlijtig liesje
Hobbywonder Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is een leuk idee, maar ik denk dat het voor mij wel wat
ver is Ik moet helemaal uit west zeeuws vlaanderen komen en dat is altijd een heel eind Ik hoor er wel van groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
Pauli
Groupie Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 67 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je woont toch in Bergen op Zoom? Da's niet zo ver weg voor mij, vanuit Zeeland . Lijkt me supergezellig, wanneer zou het zijn? |
|
Groetjes,
Pauli |
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lijkt me weer super leuk. Heb zojuist even opgezocht waar je woont vanaf het adres wat je me stuurde voor de kerstkaart. (wat woon je in een lief klein dorpje met bijzondere straatnamen.) en het is 58 minuten rijden vanuit Kinderdijk. (net zo lief klein maar bij ons zijn de wegen naar het koningshuis, naar de molens of naar de lek vernoemd.) Houd wel een slag om de arm: 4 februari ben ik uitgerekend en die laatste weken ga ik liever niet meer weg. De bevalling van Manuel ging super snel. En ik kom nooit meer thuis als de weeen bij jou beginnen. (had bij Manuel in 2,5 uur tijd volledige ontsluiting. Dan kan je niet meer autorijden.)
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hahahahah Clara........als je dan hier gaat bevallen........nou dan zouden alle Hobbydoosjes heel trots zijn denk ik. Mogen we dan ook allemaal peettante zijn . Ja ik woon in een klein dorpje....maar het is wel lekker wonen hier hoor Lepelstraat heeft niet zoveel inwoners. En 10 minuten van de zee Uhmmmm.....jullie vragen om een datum, maar mij maakt het niet uit wanneer. Willen jullie een datum prikken???? We kunnen een lijstje met datums maken en dan stemmen ofzo wat het beste bij jullie uitkomt Weet je.....ik verheug me er nu al op. En Hobbydoosjes, ik ga lekkere taart en cupcakes bakken |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh, daar helemaal.Ik heb even op routenet gekeken maa dat is 200 km vanaf ons. dat vind ik toch wat te ver om heen te gaan.
|
|
|
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou ook wel willen komen, voor de belgskes is dat niet te ver, ik ga regelmatig naar Tholen, nu nog een datum |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het idee lijkt me super. Om me definitief vast te leggen, vind ik wat eng. Het is voor mij 150 KM. Maar ik hou het topic hier met de data die afgesproken gaan worden in ieder geval in de gaten.
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik geraak er niet heb geen auto voor naar daar te rijden ,het is voor mij alleen een beetje ver
|
|
Wilma00
Hobbywonder Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou ook wel willen maar het is 100 km....dat ga ik niet redden,helaas :(
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
is een leuk idee maar met het openbaarvervoer wordt het denk ik wat moeilijk Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
deze dame gaat dat ook niet redden hoor ongeveer 160 km voor mij ik ben nog nooit op zo;n dozendag geweest helaas |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil ook heel graag omen en dan wil ik Corine ook graag meenemen haha, maar waar woon jij eigenlijk Marileen? Want als ik er 300 km voor meot rijden dan kunnen Corine en ik beter een trein pakken en hopen dat er tegen die tijd weer een kruidvatactie is van 12,50 ofzo. kunnen we onder t treinrijden ook nog haken en breien ;-)
edit: ik heb net even gekeken en het is idd 263 km en dan woont Corine nog 30 km verder Ik ga niet 5 a 6 uren rijden voor een meeting geloof ik.....sorry Corine, misschien moeten we eens eentje in het noorden houden |
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou ook graag komen maar ik woon ook te ver denk ik
|
|
Annalynn
Groupie Lid sinds: 12 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor mij is het 100 km. Lijkt me ook leuk!! |
|
Beetje haakverslaafd
|
|
Reageer | Pagina 123 7> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |