Hobbydoosdag |
Reageer | Pagina <1234 7> |
Autheur | |
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lijkt me leuk! Kijken of ik vervoer kan "regelen", als ik weet waar en wanneer! |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor mij is het bijna 100km rijden, maar dat redden opa en ik wel hoor! Niet dat ik mijn opa meeneem, maar zo noem ik mijn auto. Naar Magtelt is voor mij verder rijden en dat doe ik ook alleen, dus ik kom Marileen. Ik hoop dat Magtelt met me mee wil rijden en dan ben ik altijd blij met mijn TomTom, want een kwekkende Magtelt en Jips kunnen de weg samen slecht vinden Maak je borsten maar nat |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn nog steeds mensen die zelfs helemaal geen auto hebben, Jips.
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja Fien, ik weet het. Mijn man en ik hebben er allebei 1. Hij is vaak 6 dagen in de week van huis. Het is een bijzondere auto, het is de auto van mijn in 1995 overleden opa. Hij wordt iedere week gebadderd en door mij met veel zorg gereden |
|
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel spontaan, maar dacht toen nog dat het wel in het midden van het land zou zijn dit is mij ook wel een beetje te ver helaas. Wij wachten gewoon op een volgende ronde dichterbij Marjolein |
|
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer dan, echt té ver weg.
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi hoi marileen
ik heb eens gekeken op de routeplanner via de autostrade zou het 131km en doe ik er 1u30min over en via de gewone weg zou het mar 119km zijn maar ga ik er wel 2.30 over doen dit lijkt me best te doen en thuis hebben ze ook geen bezwaar dus als er hier niets tussen komt kan je ook op mij rekenen haha dan kom ik eindelijk eens buiten voor mijn plezier want als ik buiten kom is het om te werken of boodschappen te doen hihihi groetjes christine |
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
nog iets vergeten moesten er dames zijn die met mij mee
willen rijden en die ongeveer in mijn buurt wonen wil ik die gerust mee nemen in mijn klein autootje dus geef maar een seintje ik zelf woon in de omgeving van geraadsbergen dames laat maar horen ,met meer is toch altijd plezanter dan alleen |
|
beppemartha
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK HEB NOG STEEDS GEEN IDEE WAAR HET NU GAAT GEBEUREN. IK ZAG BERGEN OP ZOOM LANGS KOMEN. DAT IS VOOR MIJ AL MEER DAN 250 KM. MAAR ER WORDT NOG IETS GENOEMD MAAR WAAR???? AANDE KUST BEGRIJP IK EN OOK DAT IS VANUIT FRIESLAND NOG EEN HEEL END. |
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Marileen woont 11 km ten noorden van Bergen op Zoom. Dan weet iedereen ongeveer waar het is. De vorige hobbydoosdag was in het voorjaar, het lijkt me handig weer een datum in maart/april te plannen. Ook omdat het dan beter weer is om te rijden. De vorige keer namen we allemaal wat lekkers te eten/drinken mee, zodat de gastvrouw alleen voor de thee/koffie hoefde te zorgen |
|
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedoeld, die zij tegen mij anders moeten we maar eens een hobbydoos dag in het Noorden houden. Deze hobbydoos dag wordt in de buurt van bergen op zoom gehouden. |
|
|
|
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lijkt me leuk, maar ik heb geen auto....
|
|
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmm, is voor mij ook een beetje te ver weg...
Wel heel lief dat je je huis beschikbaar stelt! |
|
Blessed to be a blessing
|
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lijkt mij ook leuk en ik kan meestal wel met Clara mee maar ja 4 februari is ze uitgerekend dus weet niet of het voor die datum is of erna daar kan ik hier niets uit opmaken.
En ik begin net een klein beetje op te knappen dus ikke niet weten whahahahahahah |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Willen jullie door de week of in het weekend. Als ik dat weet kan ik een lijstje maken met datums |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
ooo Hoe gezellig ,ik geniet mee ... voor mij zal het te ver zijn vanuit Belgie
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
De vorige keer was het op zaterdag Marileen. Ik denk dat iedereen dat het beste uit komt, omdat de werkende mensen dan ook kunnen komen en je hebt natuurlijk ook mensen die met opvang voor de kinderen zitten en zo. Kunnen we een datum na half februari prikken? Dan is het meeste onstuimige weer en de feestdagen en zo achter de rug. Ik weet niet hoe de rest hier over denkt hoor |
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoop dat het Kruidvat tegen die tijd weer goedkope treinkaartjes aanbiedt. Als er geen sneeuw en gladheid is, kom ik. Met de trein naar Jips en al kakelend in de auto verder.
Voor de meer oostelijke hobbydozen: ik dacht in de zomer een keer mijn huis open te stellen, als we ook in de tuin kunnen zitten. En dan eventueel met een stoet auto's naar de Beekbergse wolhal. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan kunnen Clara en ik niet komen 4 februari is ze uit gerekend.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, waar, wanneer, hoe laat???
|
|
Reageer | Pagina <1234 7> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |