Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag

Reageer Reageer Pagina  <12345 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 13:18
Dat spreken we nog wel af, Pippie, ik zal het wel zo regelen dat jij in ieder geval kan komen. En we zoeken een mooi zonnig dagje uit. Mocht je eerder willen komen, dan kunnen we je van de trein halen en dan gaan we samen naar de BBWH, terwijl Ton dan buiten in de auto zit te lezen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 15:49

weet het nog niet 3.00 uur heen en 3.00 terug een hele reis al is het van hier naar het westen altijd korter dan andersom raar he

en openbaar vervoer is al helemaal geen optie, en dan nog mag ik werken of ben ik vrij en ja ik werk ook weekends, dus weet nog niet

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 16:09

Als het half kan proberen we het hoor Corrie. Als de kleine op de vierde komt (de vijfde volgens mijn moeder want dan is ze jarig) en ik ben eind februari opgeknapt dan gaan we gewoon. Desnoods nemen we de kleine gewoon mee. Hebben jullie vast geen bezwaar tegen? En gaan we een halve dag.

Bij Manuel duurde het opknappen erg lang. Bij hem zou ik het niet gered hebben. Bij deze moet het anders vind ik. Dus daar ga ik voor. Maar komt ze te laat dan gaan we begin maart niet eens halen. We gaan ons uiterste best doen. Zou best mijn autootje beschikbaar willen stellen voor als er nog meer mensen mee willen vanuit de omgeving Kinderdijk/Dordrecht. Als we de kleine meenemen heb ik nog 1 plek over. Dan moet Manuel zijn stoel er uit. Maar het is dan wel onder voorbehoud. En er kunnen dan niet meer te veel spullen mee. Als we de spullen voor de kleine mee willen nemen is het vrachtautootje al behoorlijk vol. En de potjes voor Corrie moeten natuurlijk mee terug.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 16:10

Gaat dat lukken, van hier, met de trein???

Groetjes

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 16:30

lijkt me heel gezellig, ik woon in de buurt van Leidschendam dus als er mensen zijn die met mij mee willen rijden. Maar laten we eerst voor het voorjaar afspreken, dan kunnen we als er een defintieve datum is, kijken voor een datum in het midden of noorden van het land. Het wordt anders zo'n rommeltje met afspreken. En hoeveel mensen kunnen er komen, want niet iedereen heeft een groot huis.Maar er is animo genoeg geloof ik. Groetjes Simone

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 16:35
Als er een dag bepaald is, dan wordt er een nieuw topic aangemaakt met lijsten van mensen die op die datum willen komen en wat ze meenemen aan lekkers. Dus het geeft niks dat er nu meer hobbydoosdagen door elkaar lopen.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 19:01
Ik wou nog even kwijt, dat Apeldoorn de Julianatoren, de Apenheul, het Kristalbad en kinderboerderij Malkenschoten heeft. Dus je kunt er een familie-uitje van maken en man en kinderen naar die vermakelijkheden sturen. Ze kunnen hier vooraf koffie krijgen en naar de wc gaan en bij het halen weer. Voor wandelaars is Berg en Bos zonder familiebezoek (apies) ook leuk.

Marleen zit dichtbij het strand, dus als je een geliefde of huisband hebt, die van een strandwandeling houdt...?

wat rozengeur.
Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 19:09

hoi marileen

ik kom ook hooor

maar dan wel op de fiets (is maar een klein stukje )

groetjes grietje

groetjes grietje
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 23:29

Huhhhhh.....op de fiets van Hoogerheide

Dat is best ver hoor. Ik laat je wel ophalen

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 23:32

Ik vind het goed hoor, als jullie op zaterdag willen

En ik vind het ook goed dat we wachten totdat de bevalling achter de rug is.

Noemen jullie maar een datum

Gohhhhhh ik kijk er zo naar uit om mijn lieve leuke vriendinnen te ontmoeten

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 12:43
Oh wat lief dat je dat zegt Marleen. Ik zal de kleine vast gaan vertellen dat ze niet te lang op zich mag laten wachten. Maar als we echt willen wachten tot de bevalling achter de rug is zouden we eind maart moeten kiezen. Duurt dat niet te lang voor de andere doosjes? Anders moeten jullie maar gewoon een datum kiezen en dan zien we wel of ik er bij kan zijn. Al vind ik het wel ontzettend lief dat je zegt te willen wachten tot de bevalling achter de rug is.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 12:45
Geeft toch niks Clara, de vorige HDD was in april. Dus kunnen we best tot eind maart of april wachten hoor
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 13:14

Ik ga ook voor eind maart: toch iets meer kans op wat beter weer.
(en ik zit dan in de laatste weken voor het afstuderen en is het wat rustiger bij mij)

Afstand maakt niet zoveel uit, als de auto beschikbaar is, rij ik vanuit ri. Amersfoort (bijna) overal heen en heb ik plek voor 3/4 mensen.

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 14:20
Ik wacht op een dagje bij Magteld als dat niet te ver
is
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 16:47
Apeldoorn. Is dat te doen? Mensen die vakantie op de Veluwe houden, hoeven niet op een hobbydoosdag te wachten, die kunnen van te voren pmmen en krijgen mijn telefoonnummer. Dan kunnen we wat afspreken.

wat rozengeur.
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 17:35
Als Marjolein ook wil en kan kom ik zeker ik kan zelf
niet auto rijden
Volgens mij is het dan voor ons twee uurtjes rijden.
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 17:37
Originally posted by boek boek wrote:

weet het nog niet 3.00 uur heen en 3.00
terug een hele reis al is het van hier naar het westen
altijd korter dan andersom raar he

en openbaar vervoer is al helemaal geen optie, en dan
nog mag ik werken of ben ik vrij en ja ik werk ook
weekends, dus weet nog niet

Tineke het zou me leuk lijken om jou dan ook weer eens
te zien.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 17:51
Ja Tineke woont ook in het noorden, dan moet het maar eens bij ons in t hoge noorden he? ;-)
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 18:42
Ja zou ook leuk zijn marjolein
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 20:38

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Dat spreken we nog wel af, Pippie, ik zal het wel zo regelen dat jij in ieder geval kan komen. En we zoeken een mooi zonnig dagje uit. Mocht je eerder willen komen, dan kunnen we je van de trein halen en dan gaan we samen naar de BBWH, terwijl Ton dan buiten in de auto zit te lezen.

Pippi,ik heb wel slaapplaats,ik woon in de buurt van magtelt,

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.203 seconden.
Lang Yarns