Hobbydoosdag |
Reageer | Pagina <12345 7> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat spreken we nog wel af, Pippie, ik zal het wel zo regelen dat jij in ieder geval kan komen. En we zoeken een mooi zonnig dagje uit. Mocht je eerder willen komen, dan kunnen we je van de trein halen en dan gaan we samen naar de BBWH, terwijl Ton dan buiten in de auto zit te lezen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
boek
Hobbyguru Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Post Options
Thanks(0)
|
weet het nog niet 3.00 uur heen en 3.00 terug een hele reis al is het van hier naar het westen altijd korter dan andersom raar he en openbaar vervoer is al helemaal geen optie, en dan nog mag ik werken of ben ik vrij en ja ik werk ook weekends, dus weet nog niet |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het half kan proberen we het hoor Corrie. Als de kleine op de vierde komt (de vijfde volgens mijn moeder want dan is ze jarig) en ik ben eind februari opgeknapt dan gaan we gewoon. Desnoods nemen we de kleine gewoon mee. Hebben jullie vast geen bezwaar tegen? En gaan we een halve dag. Bij Manuel duurde het opknappen erg lang. Bij hem zou ik het niet gered hebben. Bij deze moet het anders vind ik. Dus daar ga ik voor. Maar komt ze te laat dan gaan we begin maart niet eens halen. We gaan ons uiterste best doen. Zou best mijn autootje beschikbaar willen stellen voor als er nog meer mensen mee willen vanuit de omgeving Kinderdijk/Dordrecht. Als we de kleine meenemen heb ik nog 1 plek over. Dan moet Manuel zijn stoel er uit. Maar het is dan wel onder voorbehoud. En er kunnen dan niet meer te veel spullen mee. Als we de spullen voor de kleine mee willen nemen is het vrachtautootje al behoorlijk vol. En de potjes voor Corrie moeten natuurlijk mee terug. |
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gaat dat lukken, van hier, met de trein??? Groetjes |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
lijkt me heel gezellig, ik woon in de buurt van Leidschendam dus als er mensen zijn die met mij mee willen rijden. Maar laten we eerst voor het voorjaar afspreken, dan kunnen we als er een defintieve datum is, kijken voor een datum in het midden of noorden van het land. Het wordt anders zo'n rommeltje met afspreken. En hoeveel mensen kunnen er komen, want niet iedereen heeft een groot huis.Maar er is animo genoeg geloof ik. Groetjes Simone |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als er een dag bepaald is, dan wordt er een nieuw topic aangemaakt met lijsten van mensen die op die datum willen komen en wat ze meenemen aan lekkers. Dus het geeft niks dat er nu meer hobbydoosdagen door elkaar lopen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wou nog even kwijt, dat Apeldoorn de Julianatoren, de Apenheul, het Kristalbad en kinderboerderij Malkenschoten heeft. Dus je kunt er een familie-uitje van maken en man en kinderen naar die vermakelijkheden sturen. Ze kunnen hier vooraf koffie krijgen en naar de wc gaan en bij het halen weer. Voor wandelaars is Berg en Bos zonder familiebezoek (apies) ook leuk.
Marleen zit dichtbij het strand, dus als je een geliefde of huisband hebt, die van een strandwandeling houdt...? |
|
wat rozengeur. |
|
griet
Hobbywonder Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi marileen ik kom ook hooor maar dan wel op de fiets (is maar een klein stukje ) groetjes grietje |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Huhhhhh.....op de fiets van Hoogerheide Dat is best ver hoor. Ik laat je wel ophalen |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wat lief dat je dat zegt Marleen. Ik zal de kleine vast gaan vertellen dat ze niet te lang op zich mag laten wachten. Maar als we echt willen wachten tot de bevalling achter de rug is zouden we eind maart moeten kiezen. Duurt dat niet te lang voor de andere doosjes? Anders moeten jullie maar gewoon een datum kiezen en dan zien we wel of ik er bij kan zijn. Al vind ik het wel ontzettend lief dat je zegt te willen wachten tot de bevalling achter de rug is.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geeft toch niks Clara, de vorige HDD was in april. Dus kunnen we best tot eind maart of april wachten hoor
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga ook voor eind maart: toch iets meer kans op wat beter weer. Afstand maakt niet zoveel uit, als de auto beschikbaar is, rij ik vanuit ri. Amersfoort (bijna) overal heen en heb ik plek voor 3/4 mensen. |
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wacht op een dagje bij Magteld als dat niet te ver
is |
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Apeldoorn. Is dat te doen? Mensen die vakantie op de Veluwe houden, hoeven niet op een hobbydoosdag te wachten, die kunnen van te voren pmmen en krijgen mijn telefoonnummer. Dan kunnen we wat afspreken.
|
|
wat rozengeur. |
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als Marjolein ook wil en kan kom ik zeker ik kan zelf
niet auto rijden Volgens mij is het dan voor ons twee uurtjes rijden. |
|
|
|
corine
Post Options
Thanks(0)
|
Tineke het zou me leuk lijken om jou dan ook weer eens te zien. |
|
|
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja Tineke woont ook in het noorden, dan moet het maar eens bij ons in t hoge noorden he? ;-)
|
|
corine
Post Options
Thanks(0)
|
Ja zou ook leuk zijn marjolein
|
|
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pippi,ik heb wel slaapplaats,ik woon in de buurt van magtelt, |
|
|
|
Reageer | Pagina <12345 7> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |