Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag

 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 13:08
10 maart is prima ! leuk....
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2012 om 08:13
We gaan hier een lijstje opstellen van wie er allemaal komen 

Ik haak nooit af!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2012 om 13:27
Tien maart heeft mijn agenda al andere plannen... Hopelijk kan ik wel naar de hobbydoos dag bij Magtelt...
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2012 om 16:08
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Tien maart heeft mijn agenda al andere
plannen... Hopelijk kan ik wel naar de hobbydoos dag bij
Magtelt...

En mijn agenda ook, geeft niets, de dag bij Magtelt ben ik
(bijna) zeker aanwezig.

Maart blijkt voor mij helemaal een "zaterdag verjaardagen"
maand te zijn. (2 schoondochters en ik zegt de gek.)
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2012 om 23:34
helaas het wordt hem niet voor mij, en het is ook wel erg ver dus hopelijk tot bij Magtelt
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 07:33

misschien is het handiger om jou een pm te sturen, en dan alleen als je komt zodat jij kan zien wie er komt. Moeten wij iets meenemen of delen wij de kosten? Hoe gaat dit in zijn werk.

Als er mensen zijn die uit de omgeving van Den Haag/Leidschenveen komen en die mee willen rijden. Ik heb plaats voor drie mensen

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 10:09
Dordrecht maar weet niet of dat lastig is voor jou Simone?
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 10:10
Op de andere hobbydoosdagen zorgde de gastvrouw voor koffie en thee, Corrie had ook soep, verder nemen de gasten allerlei lekkers mee, ieder wat zij kan. Taart, lekkere broodjes, slaatjes, iedereen heeft wel een specialiteit, waar ze trots op is en die ze wil delen.

(Ikke niet, ik neem altijd allerlei ambachtelijke chips mee. Als er grote zoons zijn, willen die zich wel over de rest ontfermen. Als ik iets wil bakken, mislukt het dan altijd net.)
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 10:21
Magtelt, please, please, niet de week van 14 mei.
Dan zijn we uitgenodigd voor een weekje Hooghalen ( Drente )in een huisje met zoon, schoondochter en 2jarige kleinzoon.
En ik wil, heel hebberig allebei, en naar jou en naar drente. Ben je met steekpenningen om te kopen?
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 10:36
Oh ja....is goed.....degene die komen kunnen mij een pm sturen.
Ennuhhhh......ik ga ook lekkers bakken hoor dames, dus neem niet te veel mee......

Ik haak nooit af!

Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 10:54
ik wou dat ik ook kon komen 


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 10:56
Ooooooohhh jaaaaa.......ik zou het zo leuk vinden om je te ontmoeten.
Maar ik begrijp het wel hoor lieverd!
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 14:18
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

misschien is het handiger om jou een pm te sturen, en dan alleen als je komt zodat jij kan zien wie er komt. Moeten wij iets meenemen of delen wij de kosten? Hoe gaat dit in zijn werk.

Als er mensen zijn die uit de omgeving van Den Haag/Leidschenveen komen en die mee willen rijden. Ik heb plaats voor drie mensen

Sorry, ik ga bij Rotterdam richting Zierikzee,

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 18:42
Bij mij wordt het 18 mei of 2 juni. 5 mei zit in de vakantie, 12 mei is net vóór moederdag, 26 mei net vóór Pinksteren. 2 juni is de voorlaatste dag van het Kruidvattreinkaartje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 21:00
@ Magtelt, ik kijk de data even na, was ik nog niet aan toegekomen.
Vandaag een paaskonijn in elkaar genaaid en naar college geweest
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 21:15

Waar staan de data voor de hobbydoosjesdagen dan. En staan de plaatsen er ook bij? Lijkt me namelijk heel leuk om ook een keertje te gaan(groningen).

Groetjes van Jolanda

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 21:33
10 maart is gepland voor Lepelstraat vlakbij bergen op Zoom, voor een datum in apeldoorn wordt nog overlegd.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 07:29
Hahahah....ik ben de dagen al aan het aftellen 
Ennuhhhh......de datum in Apeldoorn.......maakt mij eigenlijk niet uit........
Ik haak nooit af!

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 08:46

Klinkt allemaal supergezellig! Wel veel foto's maken he allemaal! <3

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 09:11
@ Magtelt, zowel voor 19 mei als voor 2 juni staan er wedstrijden gepland. Deze zijn nog niet ingedeeld voor coachen, dus als ik weg ben, ben ik weg. Gaat er maar iemand anders aan het bad staan. Ik heb geen voorkeur, dus anders gezegd: ik kan allebei de dagen wel!

Zullen we nieuwe topics aanmaken voor de twee hobbydoosdagen? Nu kun je door de bomen het bos niet meer zien. Ik zal even twee nieuwe topics maken, dan kunnen we daar per hobbydoosdag verder kletsen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns