Hobbydoosdag |
Reageer | Pagina <1 4567> |
Autheur | |
Elgurumi
Duizendpoot Lid sinds: 21 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 217 |
Post Options
Thanks(0)
|
10 maart is prima ! leuk....
|
|
Oost West, thuis in je eigen nest!
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
We gaan hier een lijstje opstellen van wie er allemaal komen
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tien maart heeft mijn agenda al andere plannen... Hopelijk kan ik wel naar de hobbydoos dag bij Magtelt...
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
En mijn agenda ook, geeft niets, de dag bij Magtelt ben ik (bijna) zeker aanwezig. Maart blijkt voor mij helemaal een "zaterdag verjaardagen" maand te zijn. (2 schoondochters en ik zegt de gek.) |
|
|
|
boek
Hobbyguru Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Post Options
Thanks(0)
|
helaas het wordt hem niet voor mij, en het is ook wel erg ver dus hopelijk tot bij Magtelt
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien is het handiger om jou een pm te sturen, en dan alleen als je komt zodat jij kan zien wie er komt. Moeten wij iets meenemen of delen wij de kosten? Hoe gaat dit in zijn werk. Als er mensen zijn die uit de omgeving van Den Haag/Leidschenveen komen en die mee willen rijden. Ik heb plaats voor drie mensen |
|
|
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dordrecht maar weet niet of dat lastig is voor jou Simone?
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op de andere hobbydoosdagen zorgde de gastvrouw voor koffie en thee, Corrie had ook soep, verder nemen de gasten allerlei lekkers mee, ieder wat zij kan. Taart, lekkere broodjes, slaatjes, iedereen heeft wel een specialiteit, waar ze trots op is en die ze wil delen.
(Ikke niet, ik neem altijd allerlei ambachtelijke chips mee. Als er grote zoons zijn, willen die zich wel over de rest ontfermen. Als ik iets wil bakken, mislukt het dan altijd net.) |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, please, please, niet de week van 14 mei.
Dan zijn we uitgenodigd voor een weekje Hooghalen ( Drente )in een huisje met zoon, schoondochter en 2jarige kleinzoon. En ik wil, heel hebberig allebei, en naar jou en naar drente. Ben je met steekpenningen om te kopen? |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh ja....is goed.....degene die komen kunnen mij een pm sturen.
Ennuhhhh......ik ga ook lekkers bakken hoor dames, dus neem niet te veel mee...... |
|
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik wou dat ik ook kon komen
|
|
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Ooooooohhh jaaaaa.......ik zou het zo leuk vinden om je te ontmoeten.
Maar ik begrijp het wel hoor lieverd! |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, ik ga bij Rotterdam richting Zierikzee, |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij mij wordt het 18 mei of 2 juni. 5 mei zit in de vakantie, 12 mei is net vóór moederdag, 26 mei net vóór Pinksteren. 2 juni is de voorlaatste dag van het Kruidvattreinkaartje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ Magtelt, ik kijk de data even na, was ik nog niet aan toegekomen.
Vandaag een paaskonijn in elkaar genaaid en naar college geweest |
|
Jolanda43
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waar staan de data voor de hobbydoosjesdagen dan. En staan de plaatsen er ook bij? Lijkt me namelijk heel leuk om ook een keertje te gaan(groningen). Groetjes van Jolanda |
|
simonevv
Post Options
Thanks(0)
|
10 maart is gepland voor Lepelstraat vlakbij bergen op Zoom, voor een datum in apeldoorn wordt nog overlegd.
|
|
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Hahahah....ik ben de dagen al aan het aftellen
Ennuhhhh......de datum in Apeldoorn.......maakt mij eigenlijk niet uit........ |
|
Gite
Duizendpoot Lid sinds: 14 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klinkt allemaal supergezellig! Wel veel foto's maken he allemaal! <3
|
|
In Loving Memory
Mijn lieve Mama Joke van Steen* Josl |
|
by Ieke
Post Options
Thanks(0)
|
@ Magtelt, zowel voor 19 mei als voor 2 juni staan er wedstrijden gepland. Deze zijn nog niet ingedeeld voor coachen, dus als ik weg ben, ben ik weg. Gaat er maar iemand anders aan het bad staan. Ik heb geen voorkeur, dus anders gezegd: ik kan allebei de dagen wel!
Zullen we nieuwe topics aanmaken voor de twee hobbydoosdagen? Nu kun je door de bomen het bos niet meer zien. Ik zal even twee nieuwe topics maken, dan kunnen we daar per hobbydoosdag verder kletsen. |
|
Reageer | Pagina <1 4567> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |