Hobbydoosdag |
Reageer
|
Pagina 123> |
| Autheur | ||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: HobbydoosdagPosted: 22 Februari 2012 om 17:49 |
|
|
Ik lees regelmatig dat er bij iemand een hobbydoosdag wordt georganiseerd. Zijn het vaak de 'vaste' mensen die bij elkaar komen? Wat doen jullie op zo'n dag? Volgens mij bestaat er tussen een aantal mensen een hechte vriendschap hier op het forum. Erg leuk dat zoiets kan ontstaan.
|
||
![]() |
||
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Februari 2012 om 17:53 |
|
|
sommige mensen kennen elkaar al langer dan vandaag en sommige kennen elkaar alleen maar van dit forum maar iedereen is welkom op een hobbydoosdag 10 maart is het in Lepelstraat (in de buurt van Bergen op Zoom) en de andere dag is rond eind mei begin juni en is in Apeldoorn. Dus als je wilt ben je van harte welkom
|
||
|
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Februari 2012 om 18:04 |
|
|
Die vriendschappen zijn mede door de hobbydoosdagen ontstaan. Het grappige is dat we elkaar al zo goed kennen van het forum, dat leeftijd en uiterlijk er niet toe doen, we kunnen meteen kletsen. Je voelt je ogenblikkelijk welkom.
|
||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Februari 2012 om 18:56 |
|
|
Tussen de regels door is wel te lezen dat er echte vriendschappen zijn ontstaan. Heel erg leuk! Het gaat mij er helemaal niet om dat ik bij die dagen aanwezig moet zijn, ik vind het gewoon super dat dit mogelijk is. Er is een aantal mensen op het forum actief, die erg leuk met elkaar omgaan. Dat is zo mooi om te lezen....... |
||
![]() |
||
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Februari 2012 om 21:46 |
|
|
Ik vind het ook heel bijzonder dat er vriendschappen door een forum kunnen ontstaan En het leuke van een hobbydoosdag is dat als je iemand ziet met een sticker met haar forumnaam erop, je soms verbaasd bent hoe iemand eruit ziet. Omdat je door contact via het forum toch een plaatje van iemand in elkaar probeert te puzzelen. Maar je hebt inderdaad een band doordat je een hobby met elkaar deelt. En als je actief op het forum bent, heb je een klik met bepaalde mensen
|
||
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
||
![]() |
||
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Februari 2012 om 23:00 |
|
|
Ja dat is zo Jips
![]() Ik ben echt heel blij met jullie......ik heb dankzij dit forum zulke lieve vriendinnen gekregen ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Kamilla
Hobbyguru
Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Februari 2012 om 23:47 |
|
|
Ik hoop oprecht een volgende keer ook van de partij te kunnen zijn, maar zowel de afstand naar Marileen als het tijdstip van de meeting in Apeldoorn liggen voor mij nu wat moeilijk. Sinds 2004 heb ik het verschijnsel "forum" ontdekt en van diverse fora heb ik leuke vriendschappen overgehouden. Toevallig heb ik vanavond een vriendin op bezoek gehad die ik op een forum 4 jaar geleden heb leren kennen. Reuze gezellig geweest. Het is een unieke manier om met mensen aan te kunnen knopen op grond van een stukje gelijkgestemdheid.
|
||
![]() |
||
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 07:47 |
|
|
Wat zullen jullie een leuke gezellige avond gehad hebben
![]() |
||
![]() |
||
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 07:56 |
|
|
Het is inderdaad heel leuk!!!
|
||
![]() |
||
Jolanda43
Duizendpoot
Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 07:57 |
|
|
Zijn er ook wel eens hobydoosjesdagen in het Noorden des lands??? Lijkt me zo super leuk. |
||
![]() |
||
simonevv
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 09:59 |
|
|
Het ligt aan de mensen die in het noorden hun huisje terbeschikking stellen en een dag organiseren. Ik zou zeggen stel het voor
|
||
|
||
![]() |
||
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 10:10 |
|
|
Vorig jaar was de Hobbydoosdag in Dordrecht. En nu in Lepelstraat en Apeldoorn maar liefst. Het is aan de mensen die het willen organiseren waar het is en wanneer het is. Maar natuurlijk kun je zelf iets organiseren voor de bovenkant van het land Zelf heb ik geen moeite met lange autoritten, ik ga regelmatig naar mijn opa in Winschoten en dat is voor ons 2,5 uur rijden. |
||
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
||
![]() |
||
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 10:31 |
|
|
Ook al heb je elkaar nog niet gezien ,vind ik dat het precies is of wij elkaar al jaren kennen en echte band hebben vriendinnen voor het leven
|
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 12:52 |
|
|
Als je het niet in je huis wilt doen, kun je misschien in een park of andere openbare plaats een ontmoeting organiseren, picknick mee, allemaal op bankjes of kussens zitten breien.
|
||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 13:13 |
|
|
Het lijkt mij ok leuk zo'n hobbydoosdag maar het is voor mij ook te ver weg. Wie weet kan ik er eens eentje organiseren ik heb ruimte genoeg.
Zelf heb ik geen moeite met lange autoritten, ik ga regelmatig naar mijn opa in Winschoten en dat is voor ons 2,5 uur rijden. Hey Jips mijn schoonouders wonen ook in Winschoten mijn man komt er vandaan, haha zo klein is de wereld eigenlijk. |
||
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
||
![]() |
||
Venaille
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 13:17 |
|
Ik zou een hobbydoosdag in het Noorden ook heel erg leuk vinden. Maar onze staat van de tuin laat het niet toe om het hier te doen en ons huis is niet groot genoeg... Dus als er iemand anders is en het is qua afstand een beetje te doen dan lijkt het me heel erg leuk om ook eens deel te nemen aan een hobbydoosdag. |
||
|
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
Jolanda43
Duizendpoot
Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 14:08 |
|
Het zou in principe ook wel bij mij mogen hoor. Ik heb ook geen groot huis hoor |
||
![]() |
||
Venaille
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 14:15 |
|
|
Groningen is voor mij wel te doen!
|
||
|
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 14:37 |
|
|
Groningen is voor mij ook wel te doen maar het mag ook bij mij gehouden worden en dat is in Meppel kunnen we kijken misschien wat het beste uitkomt voor de dames.En hoeveel belangstelling er voor is.
|
||
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
||
![]() |
||
simonevv
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Februari 2012 om 14:54 |
|
|
Dames zo zie je maar een berichtje en een derde hobbydag rolt zo maar te voorschijn heel veel succes bij het orginiseren, wie weet
|
||
|
||
![]() |
||
Reageer
|
Pagina 123> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |