Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 15:48
Het lijkt mij ook wel leuk om naar een hobbydoosdag te gaan, maar
ook wel een beetje eng. Zowel Meppel als Groningen is voor mij wel
te doen, Meppel is 45 minuten en Groningen een uurtje. Wie weet als
ik moed heb verzameld en de dag komt uit...
Groet,

Yobsje
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 19:13

Waarom eng? Ik ben vorig jaar voor de eerste keer naar de hobbydoosjesdag in Dordrecht geweest en het is net of je alle mensen al langer kent.Het is gewoon gezellig.Als het bij jullie in het noorden gehouden wordt,moet je het zeker doen.

groetjes Frea.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 19:30
Ja, moed is echt niet nodig, we bijten niet en blaffen zelfs niet. Het is net of je bij familie binnenvalt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 21:20

Ja we kennen elkaar niet, we weten niet hoe we eruit zien, en toch babbelen we gezellig op het forum, en helpen we elkaar

ik ga nu voor het eerst naar een hobbydag, samen met pralientje, al heb ik haar ook nog nooit gezien, alleen gehoord aan de telefoon toen ze geopereerd was

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 21:31

Originally posted by Yobsje Yobsje wrote:

Het lijkt mij ook wel leuk om naar een hobbydoosdag te gaan, maar
ook wel een beetje eng. Zowel Meppel als Groningen is voor mij wel
te doen, Meppel is 45 minuten en Groningen een uurtje. Wie weet als
ik moed heb verzameld en de dag komt uit...

Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. In mijn werk maakt het me allemaal niet uit maar als iets 'vreemd' voor mij is dan moet ik ook 10 keer nadenken en meestal wordt het dan een nee.

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 08:07
ik ervaar het niet als vreemde, ik ben hier pas twee maanden maar heb het idee dat ik gezellig naar mijn vriendinnen ga, die al heel lang niet meer gezien heb. erger nog, ik ben aan het aftellen  
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 10:04

O meiden het is echt niet eng. Wij hadden vorig jaar afgesproken allemaal een sticker of button of iets anders moois met je forumnaam op te doen.

En het is zo leuk als je dan daadwerkelijk die persoon ziet met die naam en dan van O zie je er zo uit. Het was alsof ik in een warm bad viel.
Nee hoor meiden, gewoon organiseren en je neemt lekker wat te prutsen mee, waar je niet aan toekomt

De dag vloog voorbij, kletsen en eten en zo gezellig en dan is het weer tijd om te gaan.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 10:50
Ik kijk er al naar uit nu spreken we mekaar toch ook al aan; en het kan zijn dat we gaan nadien al uitkijken naar de volgende dag
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 10:59

Dat weet ik wel zeker hoor, dat doe ik ook na vorig jaar mijn 1e hobbydoosdag te hebben meegemaakt.

Ik keek er de dag erna al naar uit!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 11:02
Ik hoop dat alleen de dokter licht op groen zet op 7/03/12 weet ik het
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 13:09
Pralientje ,we zullen duimen dat je mag.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 13:48
Originally posted by Jolanda43 Jolanda43 wrote:

Originally posted by Venaille Venaille wrote:

Originally posted by Jolanda43 Jolanda43 wrote:

Zijn er ook wel eens hobydoosjesdagen in het Noorden des lands???

Lijkt me zo super leuk.

Ik zou een hobbydoosdag in het Noorden ook heel erg leuk vinden.

Maar onze staat van de tuin laat het niet toe om het hier te doen en ons huis is niet groot genoeg... Dus als er iemand anders is en het is qua afstand een beetje te doen dan lijkt het me heel erg leuk om ook eens deel te nemen aan een hobbydoosdag.

Het zou in principe ook wel bij mij mogen hoor. Ik heb ook geen groot huis hoor . Maar er passen toch een hoop makke schapen in een hok.. Hoeveel mensen zouden het leuk vinden om een ritje naar Groningen te maken voor een hobbydoosjesdag????.

nu deze noordeling heeft er al eens eentje  thuis gehad, en het was reuze gezellig, mocht iemand er eentje organiseren als ik vrij ben kom ik, en anders mintens 3 maand van te voren even een datum roepen dan kan ik vrij vragen, wantik zit in de zorg en die werken ook s weekends

sommige niet noordelingers vinden het soms ook wel leuk om naar het noorden te komen hoor, en als ik kan en niet verder dan zo een 2 en half uur in de auto moet rijden ga ik ook overal heen alleen de komende 2 hobyydoosdagen kan ik niet en eentje is echt te ver

dus regel iets en ik kom als ik vrij ben natuurlijk

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 23:08

TUURLIJK is iedereen welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

DUS dames wie heeft er zin om naar GRONINGEN  te komen

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 23:30
Nou dat wil ik best wel hoor . Het is wel lang rijden van hier......ongeveer 3 1/2 uur.
Maar als ik me dan goed genoeg voel wil ik wel komen. Alleen hoop ik dat er dan van deze kant nog hobbydoosjes gaan, want ik mag en kan zelf geen auto meer rijden
Ik haak nooit af!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 08:50

Bekijk de foto,s maar eens van vorige meetings dan kun je zien hoe gezellig ze zijn en of je nu nieuw bent op het forum of elkaar al kent van vorige keren of niet ,

JE HOORT ER ZO BIJ WHAHAHHAHHA

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:49
Originally posted by Corrie Corrie wrote:

Bekijk de foto,s maar eens van vorige meetings dan kun je zien hoe gezellig ze zijn en of je nu nieuw bent op het forum of elkaar al kent van vorige keren of niet ,

JE HOORT ER ZO BIJ WHAHAHHAHHA

Waar kan ik de foto's vinden, Corrie?

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 23:17
Oh leuk.....fotoooooooos!!!  Ja.....waar staan die foto's? Ben wel benieuwd hoor 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 07:36
zoek maar bij meeting of hobbydoosjesdagen
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 08:19
Heb net naar de foto's gekeken 
Wat een leuke foto's!!!
En super gezellig die Hobbydoosdag!!!
Ik kan gewoon niet meer wachten tot 10 maart
Heb er zo'n zin in
Ik haak nooit af!

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 14:58
Ik ook hoor ik kijk uit naar mijn 1ste dag en ook naar iedereen te leren kennen ook naar Rita ken haar alleen van de telefoon
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns