Hobbymarkt Zeeuws-Vlaanderen |
Reageer |
Autheur | |
LanaScriptura
Newbie Lid sinds: 17 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 39 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Oktober 2011 om 15:07 |
Geen idee of er veel mensen uit Vlaanderen of Zeeuws-Vlaanderen op dit forum zitten, maar op zaterdag 5 november is er van 10u - 16u30 een hobbymarkt (met ruim 30 kramen) in de St. Baafskerk (St. Bavostraat 5) in Aardenburg (Zeeuws-Vlaanderen). Groetjes, Mirjam.
|
|
Ik zou zo graag de wereld op een creatieve, eenvoudige manier een beetje mooier, zachter en rustiger willen maken. En jij?
www.lanascriptura.nl |
|
LanaScriptura
Newbie Lid sinds: 17 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 39 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben via via vrij onverwachts gevraagd om ook aan deze markt deel te nemen volgende week. Ik ben gevraagd om er het naald-/droogvilten te demonstreren en mag er ook m'n creaties verkopen. Dus mocht je in de buurt wonen (of die dag toevallig in de buurt zijn) en nieuwsgierig zijn naar het naald-/droogvilten: ik demonstreer het daar de hele dag (van 10u - 16u30) Groetjes, Mirjam.
|
|
Ik zou zo graag de wereld op een creatieve, eenvoudige manier een beetje mooier, zachter en rustiger willen maken. En jij?
www.lanascriptura.nl |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |