Hoe afkanten? |
Reageer |
Autheur | |
Pakaba
Newbie Lid sinds: 19 Juni 2013 Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Juli 2013 om 08:04 |
Hallo
Ik ben de slang aan het breien uit het boek gebreide dieren van Sarah keen. Bij de ogen staat op het einde: haal de draad door de steek, trek hem aan en zet hem vast. Hoe moet dat en? Moeten de steken niet eerst afgekant worden? En de draad door de laatste steek getrokken worden? |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ze bedoelen dat je je draad door alle steken die nog op je pen staan moet halen en dan stevig aantrekken .
Je krijgt dan een mooie afwerking zonder afkantrand
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat je inderdaad de draad door de nog restterende steken moet halen en dan aantrekken krijg je een dicht uiteinde de daar maak je dan met een naald goed vast aan het puntje
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |