Hoe doen jullie dit? |
Reageer |
Autheur | |
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Maart 2011 om 22:36 |
Ik weet niet hoe jullie een koordje aan een sleutelhanger zetten maar ik
doe het op onderstaande manier en dat bevalt me beter dan gewoon een
knoopje leggen.
In het begin vulde ik eerst het kopje en daarna stak ik dwars door de vulling en de opzet ring, maar ik vond dat altijd een gedoe want de draad trok dan weer vulling mee naar buiten. Daarna deed ik het door eerst een knoopje in het koordje te maken en dan door de opening te trekken maar dat beviel eigenlijk ook niet. Nu doe ik het door onderaan het koordje een ringetje te bevestigen of door een dubbel koordje te halen, even de draad van de magic ring aantrekken en alles zit muurvast. Daarna kan je het kopje opvullen. |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
Loepke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat klinkt goed!!!! Ga ik de volgende keer eens proberen
Bij mij was het ook altijd nadien dat ik een lusje aannaaide en idd,de vulling komt mee naar buiten dan Dankje voor de tip! |
|
Wen370
Hobbywonder Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh Claire, mag ik het patroontje van die kikker? mijn zus haar kindje is verzot op kikkers. Bedankt!
|
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Via mijn blog kan je het patroontje vinden
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
breinaald
Hobbyguru Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat maak je toch mooie spulletjes. hen even rondgekeken op
je blog en ben meteen volger geworden |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tip! Dat ga ik in het vervolg ook doen!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |