Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoe foto’s toevoegen???

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hoe foto’s toevoegen???
    Posted: 23 Mei 2009 om 10:15
hallo allemaal

ik vind het erg leuk om naar al jullie craaties te
kijken en e.v zo ideeën op te doen
nu wil ik jullie graag mijn creaties showen alleen ben
ik er nog niet uit hoe ik foto's moet toevoegen

wie wil mij dat uitleggen???
ik hoop straks ook mijn eerste kledingstuk te kunnen
laten zien, een baby jurkje voor mijn jongste alleen heb
ik daar nog een vraag over het patroon lezen en
begrijpen zie vragen.

alvast bedankt
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2009 om 10:45

Ik doe dat met picasa,eerst picasa installeren,je foto's naar een album doen,als je ze op de pc hebt geladen zitten ze al bij picasa.

je klikt de foto aan in het album,rechts staat dan;link naar foto;aan klikken,je kan dan uit kiezen hoe groot je hem wil;ook aanklikken.

Dan de link;afbeelding insluiten; kopieeren,terug naar het forum,ikoontje van picasa aanklikken en in het schermpje plakken,druk op ok ,en je foto staat er.

succes!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2009 om 11:15
bedankt

ik zal mijn man eens lief aankijken om dat te
installeren ben niet zo handig met de pc

wordt vervolgd en dan met foto's

nu alleen nog de babyjurk af
Chris

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2009 om 13:15
Hoi Chris heb je een mail gestuurd.
Groeten Creaans.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2009 om 13:52
nou ik doe iets niet goed denk ik want het lukt niet

ik stop er even mee
wie weet lukt het me ooit en keer
Chris

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2009 om 13:58

NATUURLIJK LUKT HET JE OOIT EEN KEER, CHRIS. HET HEEFT MIJ OOK EEN HALVE ZATERDAG GEKOST. EN LAATST HADDEN ZE DINGEN VERANDERD TOEN KOSTE ME HET WEER EEN HALVE MIDDAG. WERD ER NET ZO CHAGRIJNIG VAN ALS JIJ MAAR IK BEN ER WEER UIT GEKOMEN. GEWOON VOLHOUDEN!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
marlous View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlous Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2009 om 08:29
ik doe het niet via picassa, ik heb me aangemeld op mijnalbum.nl is gratis namelijk. dan kan je de foto zo overzetten in een album wat je ook openbaar kan maken. als je de foto's er in  geplaatst hebt kan je de link kopieren als je dan hier op het forum wilt plaatsen druk je op het knopje van de foto toestel en je plakt de link er achter.

ik hoop dat t en beetje duidelijk is, zo niet dan moet je even een gil geven dan pb ik je wel even.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2009 om 09:21
ik doe het ook via mijn album, want picassa kwam ik ook niet uit
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2009 om 09:52
eerst zette ik ze online op: http://tinypic.com/

dan klik je op bladeren kies de foto die je online wil zetten en klik op de groene knop. wacht dan. dan zie je een lijstje staan en dan moet je de 2de van boven kopiëren en hier in het berichten venster zetten.

nu zet ik ze online op mijn eigen site.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2009 om 15:23
Ik upload ze gewoon in één van mijn vele galleries / fotoalbums, en dan klik ik op de foto met de rechtermuisknop en kies 'afbeeldingslocatie kopieren'.
Dan klik ik hier op het fototoestelletje en in de pop-up plak ik dan de link.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Christien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 10:28
test
Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Christien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 10:29

Helaas, een rood kruisje. Wat nu?

Ik zag nergen staan "afbeeldingslocatie kopieren" dus ik het de link gekopieerd naar het fototoestellegje wat hier boven staat, maar dat werkt dus niet

Christien

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 10:33
Welke browser heb je ? IK heb namelijk geen idee hoe het op iets anders dan Firefox zou moeten......

het belangrijkste is dat je de link hebt naar echt alléén de foto, van http:// tot .jgp (of .bmp of .png of .gif, afhankelijk van welk formaat/welke extensie de foto heeft).
En DIE link plak je in het balkje dat je ziet als je hier op het cameraatje klikt.

Ik doe dat altijd met de rechter muisknop. Je kunt ook de link naar de foto nemen, maar ALLEEN als je ALLEEN de foto op het scherm hebt, en dat lukt niet in alle online fotoalbums.

Ik zal even naar jouw link kijken wat er mis is....
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 10:41
Daar kan ik dus inderdaad niks mee.
De link http://picasaweb.google/ChristiendBr/20110319authkey=Gv1sRgC NGgtt-s9Z2xlAE#5585708313110733426 verwijst naar de hele pagina, INCLUSIEF jou inloggegevens / autorisation key waarvoor we eerst met jou wachtwoord zouden moeten inloggen ; dat gaat niet lukken natuurlijk. Ik kan zelfs niet op je picsa-site komen met die gegevens.

Ik heb het zelf even in Internet Explorer geprobeerd, en verrek zeg, daar mis je inderdaad een HELE hoop handige dingetjes in, waaronder de mogelijkheid afbeeldingslocaties te kopieren. Maar het kan wel, met een omweg :

Als je met de rechter muisknop op de foto klikt, en dan kiest voor 'eigenschappen' krijg je een pop-up-schermpje met daarin een regel met het adres (url). Die kun je kopieren, en dan hetzelfde doen, dan moet het goedkomen.

(En dan gauw weg met die rare Internet Explorer en een snellere, betere browser installeren he ? - want je valt ook wel in slaap als je met IE moet surfen, zeg)

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 10:44
als je google chrome hebt doet hij het hier op deze site
ook niet.
als ik foto's wil toevoegen moet ik dat via explorer doen
want google pakt dat niet.
andere sites geen probleem maar hobbydoos wel.
er zijn nog meer programma's die dat zelfde probleem
hebben.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 10:44
Met google heb ik inmiddels wel je picasa-album gevonden, maar dit is de enige foto die er in staat :

Klopt dat ???/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2011 om 09:18
ik zit ook zo te knoeien hoor om hier een foto te plaatsen . ben al van gisterenmiddag bezig en nog steeds lukt het me niet 
Maar ze zeggen altijd dat de aanhouder wint , dus doe ik maar rustig verder

grrrrrrrrr  weer niks

linda
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns