|
Reageer ![]() |
Autheur | |
marjolein999 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 658 |
![]() Posted: 22 Juni 2010 om 19:37 |
Beste allemaal, Tijdens het surfen op Etsy kwam ik laatst bij het winkeltje van Planet Fur. Ik ben nu helemaal verliefd op de beestjes die de maakster maakt. Kijk maar eens.... http://www.etsy.com/shop_sold.php?user_id=7321382&order= &page=1 Hierdoor geïnspireerd probeer ik nu ook beestjes te maken. Op zich gaat dit nog niet eens onaardig, maar ik denk dat het eenvoudiger kan dan hoe ik het nu doe. Dat er bijvoorbeeld wel trucjes zijn voor het uittekenen van de patroontjes. Of hoe het moet zonder patroon. Weet iemand of dit bijvoorbeeld een specifieke naam heeft wat ze heeft gedaan? Of heeft iemand een idee waar ik informatie zou kunnen vinden over hoe ik de beestjes het mooist in elkaar kan zetten? Ik ben heel benieuwd. |
|
Hartelijke groet, Marjolein
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
wat een leuke dierenkoppen zijn dat.
ik kan je helaas niet helpen |
|
![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
Heel leuk, maar helaas geen idee
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
cormout ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
![]() |
Doet me denken aan het Tilda rendier.
Volgens mij kun je er gewoon beesten patroontjes voor gebruiken en dan de kop er afhakken ![]() |
|
![]() |
|
Naneke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 263 |
![]() |
goede avond zou het niet weten het is een dierenbende in het klein, leuk om te maken denk ik misschien vinden we de juiste benaming of maken we er eentje van wat denk je van bonzaibeestjes groeten Naneke |
|
![]() |
|
willywortel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
![]() |
Wil je de beestjes ook van stof / vilt maken? En dan ook alleen de hoofdjes? Dat kan heel simpel. Kijk in een kleur boek van dieren.Of even google.Het hoofdje 2 keer knippen. waarvan een in spiegelbeeld.Eventueel wat snorharen ect.Voor de achterkant een stukje karton knippen ,rondje dus. en daar op weer een stukje stof/vilt. Dan aan het hoofdje vast maken.Bling bling er op. En een eigen werkje is gemaakt. Voor aan de muur. of doe er een sleutelring aan.Veel plezier
|
|
To smile , is the way to help change the world.
willywortel |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |