Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoe kan ik foto's plaatsen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hoe kan ik foto's plaatsen
    Posted: 15 April 2014 om 15:36
Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's kan plaatsen en waar het tevinden is ?
Groet Geerke
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2014 om 16:48
Ik kan je alleen vertellen hoe ik het doe. Ik heb een account gemaakt bij mijnalbum.nl, daar heb ik een album hobbydoos gemaakt en daar
zet ik de foto's in die ik hier wil plaatsen. Er zijn meer van dat soort sites, het is jouw keuze.
Als je dan een bericht op de doos maakt, zie je een pictogram met een boompje en dat kies je. Als je dat boompje niet ziet kies
dan dat pictogram met die pijl erin (linksonder naar rechtsboven), daarna zie je als het goed is weer dat boompje.
Op de site waar je je foto's geplaatst hebt zoek je hoe de foto op internet heet (de link) deze knip en plak je. Je kunt de foto even
previewen en dan klik je op ok. Je kunt de foto nog iets verkleinen of vergroten. Ik doe dit vaak al voor ik ze naar internet zet, dan
zijn ze wat handzamer.
Zijn jullie al ontdooid in Canada, ik begreep dat het deze winter heftig was.
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2014 om 17:50
Ja hoor we zijn ontdooid ,een paar prachtige dagen gehad 21gr was het zelfs zondag !Maar wat denk je vanmorgen weer sneeuw en bar koud .,maar voor uit dit zal onder hand wel het einde zijn van de winter .
We hebben toch even het voor jaar mogen proeven .
Maar bedankt voor je uit leg ,ik moet er eens even goed voor gaan zitten en het gaan proberen ,zo als ik het lees lijkt het me maar moeilijk .
Nog maals dank voor je uit leg .
Hartelijke groet ,Geerke
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2014 om 19:47
Doe het anders stap voor stap en gil even als je op een bepaald moment niet verder komt.
Sommige dozen hebben ook een blog en verwijzen naar de foto's die ze daar hebben staan.
Het is voor jou en ons leuk als je eens iets kunt laten zienWink
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2014 om 15:17
Ik zet mijn foto's altijd met tinypic.com erop
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2014 om 16:07
zal dat ook eens proberen .
Maar jullie worden allemaal hartelijk bedankt voor jullie help .
Groetjes , Geerke
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2014 om 22:26
Oké, dan hier nog even een uitgebreide uitleg van hoe plaatjes op deze site te plaatsen.

Zelf maak ik ook altijd gebruik van Tinypic.
Dus ga naar: http://www.tinypic.com

Klik vervolgens op de knop Bladeren.

Je komt nu in een "windowsvenstertje" waar je kunt bladeren naar de map waar je foto's in staan.

Kies de foto aan die je wilt wilt plaatsen (let op: kan maar één tegelijk).

Nu kan het gebeuren dat de computer wil controleren of je wel een mens bent en geen robot. Hiervoor moet je een code invoeren. Dit gebeurt echter niet altijd. Tik hiervoor de code over die boven in het veld staat (let op: dit is hoofdlettergevoelig).

Klik daarna op de knop "Nu uploaden".

De afbeelding wordt nu geupload.
Het volgende scherm toont vier opties wat je met de foto kunt doen.

Voor plaatsing op dit forum moet je kiezen voor de tekst die staat onder het kopje:
IMG-code voor forums & berichtenforums.

Kopieer de code die daar onder staat en plak die hier op het forum in het schermpje waar je je bericht tikt.

Je foto's zullen hier dan te zien zijn.

Succes!
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2014 om 21:46
Jullie worden allemaal hartelijk bedankt voor jullie goede uitleg
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns