Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoe komt het toch

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 18:57
En toch...
En toch....
Kan je beter hebben dat men je jonger schat dan dat ze er een jaar of tien boven zitten.

Party

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 19:41
Heb het net ingevuld. Geen idee waarom ik het nog niet had gedaan.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 20:08
Gewoon overheen gelezen denk ik
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 21:25
Bij mij staat t er ook gewoon bij. Ik verf mijn haren wel, maar ik ben minder grijs dan mijn moeder die was toen al helemaal grijs met witte plukken. Maar wel grijzer dan mijn vader op deze leeftijd. Die had maar een paar spatjes verder niks.
Ik ben met mijn lange haren een echte hippie 60 er jaren he
Ook altijd jonger geschat dan ik ben, nu nog kijken ze me aan van zie ik dat nu goed. Maar dat komt ook door mijn lengte of beter gezegd korte hihi. Ben 1,42 dus dan kijken ze al gauw
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 21:29
Ik ben 1.56. Vroeger moest ik me in de bios altijd legitimeren, zelfs toen ik al ver over de 18 was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 22:20
Ben ook maar zo'n onderdeur van 1,57 m. Nu is het leuk om er jonger uit te zien dan je bent, maar toen ik jong was echt niet leuk. Moest mij altijd legitimeren bij de bios. Klasgenoten die jonger waren dan ik hoefden dat niet!! Eigenlijk heb ik het vanaf mijn dertigste ongeveer als heel prettig ervaren.
Het leukste was toen een zoon van toen ongeveer 8 jaar uit school thuis kwam en zei: de mamma van Rianne is veel jonger dan jij, maar jij ziet er wel veel jonger uit!!!! Wat wil een mens dan nog meer!! 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 23:07
Ik vul mijn geboortedatum niet in omdat daarmee het eerste deel van het rijksregisternummer bekend is, en dat is behoorlijk privacy-gevoelig. Heb niet zo'n zin om mijn identiteit te laten hacken.
Maar voor de liefhebbers: ben net vijftig geworden en verf mijn haren niet.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 23:18
ha,ik ben 58 en verf mijn haar al vanaf mijn 18e,Geen idee wat voor een kleur ik nu zou hebben.

en ja iedereen wilt oud worden maar niemand wilt het zijn.Sinds een jaar of 5/6 is mijn thermostaat kapot en voel ik regelmatig mijn gewrichten,maar gelukkig kan ik nog werken en haken als de beste!!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 10:14
Mijn geboortedatum staat gewoon in mijn profiel, heb daar ook totaal geen moeite mee, al realiseer ik me wel dat ik het voor kwaadwillenden wel makkelijker maak om e.e.a. naar mijn persoonlijke ID te herleiden. 
Ik ben dus 58,5 
Ik ben 1,5 jaar geleden gestopt met het verven van mijn haar. Ik was al vroeg aan het grijzen, dat begon rond mijn 30e. Ik durfde het niet aan om het zelf te verven, dus moest daar telkens voor naar de kapper. Dat loopt aardig in de papieren. 
Daar komt bij dat ik het lelijk vind wanneer er bij de haaraanplant het grijze haar weer boven komt. Dus stond ik binnen 3 weken na mijn dure kapperbezoek alweer fronsend voor de spiegel. Dat wilde ik niet meer. 
Aan de achterkant is het peper en zout, aangezicht is overwegend lichtgrijs. En ja, ik zie er daardoor ouder uit. Jammer maar dat is dan niet anders. Ik ben nog steeds erg blij met mijn besluit om met haarverven te stoppen.Big smile

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 13:09
En ik?
Ik zeg altijdmet een gekke bek....ik ben 28 en ja dat wordt (nog) wel geloofd.
Zeg ik dat omdat ik dat wil zijn of omdat ik me zo voel. Het laatste is het geval, ik voel me echt nog geen 39 jaar!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 13:27
Ik vind dit heel leuk.
Ik ben 65   nog niet grijs maar het begint al hier en daar.
niet groot 1 meter 58   tenminste dat was zo !!!!!!
en zie er niet Jonger uit helaas
oant Sjen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 14:23
Aan al dat jonger of ouder uitzien, met of zonder grijze haren, je jonger voelen dan de kalender zegt, doet niets af aan het feit dat de kalender de waarheid spreekt. En dat je je in je hoofd zo jong kunt voelen als je wil, maar het lichaam zegt toch op een gegeven moment: stop meisje, je bent echt geen 20 meer. ( en ook geen 50 of 60 in mijn geval). En dat is waar we op moeten letten, ons in de drang om jong te blijven niet zelf voorbij lopen. Ik vind deze leeftijd best leuk, er moet niet zo veel meer, je mag toegeven aan je beperkingen en zeggen, nee hoor dat doe ik niet daar ben ik te oud voor.
En dat heet dan koketteren met je leeftijd!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 16:10
Lap, met al deze posts te lezen al de foto's die ik van personen in mijn hoofd had om zeep.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 16:18
Originally posted by bep bep wrote:

Lap, met al deze posts te lezen al de foto's die ik van personen in mijn hoofd had om zeep.


oant Sjen
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 18:24
haha ik ,zei  vanochtend tegen mijn dochter dat ik vanaf volgende week vrijdag(1 jan) kan zeggen dat ik volgend jaar 60 wordt!Soms schrik nog wel van dat getal...tjee waar zijn al die jaren gebleven? Op dit moment zijn er .pfff.4 mensen in onze direkte omgeving ,die botkanker,maag,slokdarm en prostaatkanker hebben......allemaal van onze leeftijd.mijn zwager mocht maar 31 worden ,mijn kleindochter nog geen 1 jaar.Ik mag dus volgen jaar 60 worden,zo positief wil ik graag proberen te blijven!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 22:35
Bep, zoek,zoek. Er staat ergens op de doos een foto van mij!!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2015 om 12:33
die heb ik allang gevonden hoor. In een bus als ik mij goed herinner.
Maar vraag me niet in welk topic of de postdatum ongeveer want dat weet ik niet.

Maar het neemt niet weg dat ik iedereen toch groter had ingeschat en sommigen een andere leeftijd. In ieder geval, degenen die nu hun leeftijd hebben bekend gemaakt, jullie schrijven er veeeeeeeeel jonger uit hoor.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2015 om 12:42
Het was erg leuk op hobbydoosdagen om een gezicht bij een naam te zien. Jammer dat het enthousiasme zo teruggelopen is de laatste jaren. Het grappige is, dat leeftijd en uiterlijk niets uitmaakte, omdat we elkaar al zo goed kenden van het praten hier.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2015 om 13:03
en ook een stem erbij te horen denk ik. Ik heb aan iedereen onbewust een stem gegeven. En toen ik engeline op de radio hoorde was ik gewoon stomverbaasd dat zij zo'n zachte stem heeft. Sorry engeline maar ik had u dus een harder stemgeluid gegeven. (heb het al aangepast hoor en lees uw posts nu ook wat zachter).

En nu denken jullie die flipt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2015 om 13:31
Ja, sommige posts moeten we lezen met een zachte g en sommige met het noordelijke n-etje achter elk werkwoord. Mijne kun je met een Amsterdams accent lezen, maar dan draaien mijn ouders zich om in 't graf.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.360 seconden.
Lang Yarns