Hoe moet ik verder? gehaakte babydeken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Vivike ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 06 Mei 2012 Locatie: Hamont Status: Offline Points: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Mei 2013 om 14:00 |
hallo,
Ik ben nog maar een beginneling en dat zal ook blijken uit de volgende vraag:
Ik ben net begonnen aan het gehaakte babydeken van Magtelt patronen 19-04 (bedankt voor het doorsturen trouwens)
Maar ik kom niet verder na de 2de toer.
Bij de vorige toer kon ik gewoon in een andere kleur verder haken, nu kom ik tot een halve vaste om de toer te sluiten maar ik weet niet hoe en waar ik met de volgende kleur en toer moet beginnen.
Waarschijnlijk een hele domme vraag maar ik kom er toch niet uit. Wie kan me helpen.
Alvast bedankt.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Laatst gaf iemand de tip om de nieuwe toeren telkens op een andere plaats te beginnen. Dan blijft het vierkant vierkant en trekt het niet.
Het maakt dus niet uit waar, je haalt de nieuwe kleur ergens naar boven, ik denk het beste middenin het platliggende v-tje van een steek. Eerlijk gezegd heb ik het dekentje gescand met een langetermijnplanning voor ogen, ik heb het nog niet bekeken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Ik begin met elke nieuwe kleur op een andere plek, meestal 2 of 3 groepjes van stokjes voor de plek waar ik de vorige toer begon. Ik begin dan met 3 lossen ipv een stokje.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
kijk anders even op you tube.een uitkomst,
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |