Hoe te om een hond te voeden wanneer u te bezig be |
Reageer |
Autheur | |
adamlevine
Newbie Lid sinds: 30 Juli 2018 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 Juli 2018 om 09:45 |
Hoe te om een hond te voeden wanneer u te bezig bent Ik leef alleen en moet naar het werk elke dag, maar ik wil een hond te voeden. Drukwerk maakt me niet weten of ik een hond kan fokken of niet en hoe te beginnen? Iemand mij advies geven.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is voor een hond niet zo prettig om een hele dag alleen te zijn. Voor de buren is dat ook vaak niet zo leuk. Bij mijn achterburen is een hond de hele dag aan het blaffen en janken omdat de baasjes weg zijn. Het is wél mogelijk als je een hondenuitlaatservice inschakelt, zoals mijn naaste buren doen. Hun hond wordt elke dag opgehaald en na ca 4 uur weer teruggebracht. Daarna blaft hij niet meer. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat is dit voor een vreemd bericht (hoort hier toch niet thuis of wel)?
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leer eerst goed Nederlands anders verstaat hond dat niet
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien is het beter een forum te zoeken waar hondendeskundigen aanwezig zijn. Dit is een handwerkforum.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misdadig om zoiets te doen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
beste te adam te levine. Een hond geeft ge eten te in een bak en dan kunt ge te bezig zijn wat gij te wilt.
Drukwerk is niet te volledig dan. Om een te hond fokken moet ge ofwel een te gedekte teef hebben of een reu en een te teef. Wat ook kan te helpen is een partner of een te iemand die bij u komt wonen en die dan te thuis blijft als gij moet te werken elke dag. Dan is het wel af te spreken dat gij de hond te voeden geeft, anders hebt ge er te nog niks te aan. Maar wat ik zou te aanraden is, kijk op te weg naar het werk of er geen te hond is, en geef die dan te eten. Wel zien dat ge te brokken dan bij te hebt. |
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik meen dat te bep het geheel te correct heeft
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vraag me ook af ,wat er met "te voeden "bedoeld wordt . Eten geven op bepaalde tijden als je niet thuis bent ,of opvoeden . ?
Is er niet iemand die bij je in de buurt woont die het leuk zou vinden als jij af en toe op de hond past of die het gezellig vindt samen een rondje te lopen .Heb je twee vliegen in een klap een hond en een kennis . Dan leer jij van haar/zijn ervaring en zie je gelijk of het iets voor je is . Bedenk ook dat er nogal wat kosten aan een dier zitten . Brokken dierenartskosten |
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ge kunt altijd nog een trol in huis nemen. Die zorgen goed voor zichzelf en ge hebt er geen omkijken naar.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
ROFL, nou die van mij moet ik wel af en toe voeden hoor anders gaat de trol van zijn graat
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eens per week naar het asiel om met de honden te helpen als vrijwilliger. Wel de lusten maar niet de lasten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Persoonlijk raad ik vraagsteller een robothondje aan, of een tamagotchi. Een dier hebben omdat het jou leuk lijkt is een slechte reden, je moet je vooral afvragen wat je het dier in kwestie te bieden hebt zodat hij het leuk bij jou heeft. Elke werkdag werken lijkt me hierbij niet geheel de juiste remedie. Vrienden van mij hebben ook een hond en daarbij hun ritme aangepast. Eén dag werkt hij vanuit huis, één dag in de week is zij vrij. Op vrijdag werkt zij een halve dag en komt de werkster toevallig in de andere helft, zij laat de hond ook uit. De overige twee dagen gaat de hond naar de dagopvang, waar het beest het echt reuze naar haar zin heeft, tussen allerlei enthousiaste soortgenoten. En nu zijn ze beiden op vakantie. Verre vliegreizen doen ze niet meer aan, hond wordt in de auto geladen en ze rijden naar Oostenrijk, waar ze hele dagen lekker met het beest de bergen intrekken.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil ook een hond, zodat hij/zij mij uitlaten kan
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben vaak uitgelaten. Moet me maar eens leren wat rustiger te worden.
|
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Adam Levine van de aardbodem verdwenen?
|
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die is ergens anders aan het trollen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |