Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHoe te verstevigen?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marjolein999 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Hoe te verstevigen?
    Posted: 04 Mei 2010 om 23:54

Pas geleden heb ik een rammelaar gehaakt in de vorm van een paddestoel. Hij was erg leuk geworden, maar ik had toch nog één probleempje. En ik weet nog geen oplossing. Misschien dat iemand mij kan helpen.

Het hoedje van de paddestoel had de neiging wat te gaan hangen. Dat komt waarschijnlijk doordar het steeltje vlak onder het hoedje een stuk smaller is. Maar dat moet ook eigenlijk wel, want anders kan het ukkie de rammelaar niet goed vasthouden in die kleine knuistjes.

Ik wil er in de toekomst graag meer maken. Ik vond het erg mooi gelukt. Maar dan zou ik graag willen dat het hoedje wat beter rechtop blijft staan. Heeft iemand een tip hoe ik dit zou kunnen doen?

Alvast hartelijk bedankt!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 12:38
Stijfsel of suikerwater is in dit geval niet handig, omdat het om een baby gaat. Kun je een vilten rondje maken en aan de binnenkant van het hoedje meenaaien? Of twee rondjes vilt? En dan niet alleen rondom vastnaaien maar hier en daar een steekje om het helemaal vast te naaien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.734 seconden.
Lang Yarns