hoeden en petten |
Reageer |
Autheur | ||
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 November 2014 om 15:14 |
|
Nu heb ik al een aantal hoeden en petten patronen, om te breien en te haken, voor mannen, vrouwen en kinderen. Maar, mochten jullie een leuk patroon hebben waarbij je denkt "misschien heeft ze deze nog niet", dan hou ik me aanbevolen :).
Een patroon, of een link naar een patroon. Ik heb al op Ravelry rondgesnuffeld en daar een aantal afgehaald.
|
||
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
als je engels kan lezen kan ik wel wat doorsturen
|
||
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er zijn wel een heleboel tijdschriften met accessoires, dus ook hoeden en petten. Primera en Bruna hebben schappen vol.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Graag Nespa, ik stuur wel een pb met mijn e-mailadres.
Ja, ik heb op zolder ook nog wel een boek liggenover het zelf maken van hoeden en petten. Die moet ik nog opzoeken. |
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, die is leuk bedankt. Ik ga ook eens bij dat hoedenoverzicht kijken.
|
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja die had ik gezien, daar staan veel leuke bij. Ik heb er een van opgeslagen en de link bewaar ik ook. Hartelijk bedankt.
|
||
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ben wel een fan van knitty, maar ik heb ooit zo'n pet met oorkleppen geprobeerd te breien en dat was waardeloos - maar dat kan
ook best aan mij liggen (ik ben nooit zo trouw met type garen x en naald y)
|
||
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |