hoeveel tijd besteedt je aan je hobby? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | ||
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 16 Januari 2008 om 20:55 | |
Ik haak elke dag wel een poosje de ene dag meer dan de andere maar 2 uur per dag lukt meestal wel
|
||
groetjes Thea
|
||
Syl***
Hobbyguru Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
Posted: 16 Januari 2008 om 20:56 | |
Te veel.Zeker iedere avond als de kids op bed liggen. De hele donderdag. En als ik vind dat ik genoeg aan het huishouden heb gedaan hihi. Overdag ook vaker met de kinderen en vriendjes
|
||
Groetjes Syl
|
||
susannah
Groupie Lid sinds: 05 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 62 |
Posted: 16 Januari 2008 om 21:26 | |
Ik brei zowiezo elke ochtend een uurtje, heerlijk om rustig de dag mee te beginnen en ik probeer 's middags nog een uurtje te breien als ik er de kans voor krijg.
|
||
Groetjes, Susannah
|
||
klamadi
Hobbywonder Lid sinds: 27 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 709 |
Posted: 16 Januari 2008 om 21:36 | |
groetjes
KLAZIEN |
||
Dikky
Hobbyguru Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
Posted: 16 Januari 2008 om 22:28 | |
De ene dag natuurlijk meer dan de andere dag. Het is in ieder geval belangrijk dat de kinderen het leuk vinden als ik met ze handwerk overdag. En met 3 kleine kinderen komt daar vaak minder van dan ik graag zou willen. Maar ze zijn wel reuze enthousiast over de creaties en dat is ook belangrijk, want dan mag mama natuurlijk wel weer iets nieuws maken. Groetjes, Dorine |
||
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 17 Januari 2008 om 00:27 | |
Ik probeer elke dag iets te doen en meestal lukt het ook. Hangt vaak samen met de manden strijk die blijven staan of huishouden dat nog moet bijgewerkt worden. Als ik TV kijk of muziek luister zowiezo. Dus de ene dag een half uurtje en de andere 2 à 3 uur. In het weekend of als ik niet moet werken kan dit nog oplopen.
|
||
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
||
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 18 Januari 2008 om 08:53 | |
Ik heb ook ieder vrij uurtje wel een handwerkje in mijn handen, breien is wel mijn grootste hobby denk ik. Soms kan ik een hele avond bij het t.v. kijken, doorbreien, andere avonden gaat het maar met enkele naalden tegelijk, dan beginnen de handen te tintelen. Punten die we blijkbaar allemaal gemeen hebben : We kunnen niet stil zitten. We besteden gemiddeld toch wel 2 á 3 uur per dag aan onze hobby. Zijn allemaal heel veelzijdig : haken - breien - naaien - lezen - puzzelen - pc -etc. De meesten moeten opletten dat ze niet teveel doen, in verband met zere handen en armen. Proberen allemaal 2 dingen tegelijk te doen, tv kijken en...... Zijn dus allemaal, super gezellig verslaafd !!!!! Leuk toch, niet dan ? Groetjes Tony |
||
Antonia
|
||
Ratlover
Hobbywonder Lid sinds: 27 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 805 |
Posted: 18 Januari 2008 om 09:56 | |
Bij mij verschilt het nogal. Ik kan weken hebben dat ik amper tijd heb en dus ook weinig tijd aan mijn hobby besteed. Hierop volgt meestal een periode van veel breien. Wisselend dus, het ene moment hooguit een uurtje per week, het andere moment vier uur per dag.
|
||
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Posted: 18 Januari 2008 om 10:31 | |
Hartstikke leuk!! |
||
hesterkerstgek1
Hobbyguru Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Posted: 18 Januari 2008 om 19:28 | |
hallo tony ja zo is het wel goed beschreven,hihi ik kan ook niet zomaar op de bank gaan zitten zonder iets in mijn handen. de ene dag doe ik meer dan de andere,maar als ik iets af wil hebben,gewoon uit nieuwsgierigheid hoe het eind resultaat is,dan laat ik de boel de boel,en ga als een speer,hihihi. groetjes hesterkg1 |
||
GROETJES HESTER
|
||
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 19 Januari 2008 om 14:10 | |
Laten we het zo zeggen..........ik zit nooit met lege handen.Kan het ene niet dan maar iets wat wel kan.
|
||
Groetjes Catharina
|
||
borduurmiep
Duizendpoot Lid sinds: 08 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 248 |
Posted: 19 Januari 2008 om 17:30 | |
Hoi, voor mij is het echt een ontspanning om te breien of te borduren. Naaien doe ik nu even niet wil wel in de toekomst weer oppakken maar dan wil ik wel op les bij een gerenomeerd naaischool waar je papieren kunt halen. Van de techniek heb ik helaas weinig kaas van gegeten en blijft daarom nog een probleem. Maar nu ben ik zeker elke dag zo'n 3 tot 4 uur mee bezig lekker als we klaar mijn eten en opruimen pak ik mijn breiwerk uit de mand en dan kom ik tot rust, heerlijk |
||
Rats are my life. Everything else is just small detail -Heather-
Gr Carmen |
||
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 19 Januari 2008 om 19:25 | |
Hoeveel uur per dag weet ik niet, maar toch wel elke dag even lekker bezig zijn. Mijn schoonvader is net overleden (vandaag begraven) en we zijn veel bij mijn schoonmoeder geweest. Heb dus even niks gedaan, maar ga zo toch even proberen de "schade" een beetje in te halen.
|
||
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Posted: 19 Januari 2008 om 20:03 | |
Nog gecondoleerd met het verlies van je schoonvader en heel veel sterkte. |
||
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 19 Januari 2008 om 20:09 | |
Dank je wel Corry, het was allemaal erg verdrietig vandaag.
|
||
tonny
Newbie Lid sinds: 06 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 13 |
Posted: 20 Januari 2008 om 09:56 | |
heel veel sterkte! groetjes Tonny. |
||
Carlaa
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2007 Status: Offline Points: 707 |
Posted: 20 Januari 2008 om 17:49 | |
Gecondoleerd |
||
ab63
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3217 |
Posted: 20 Januari 2008 om 19:44 | |
Miep schreef Hoeveel uur per dag weet ik niet, maar toch wel elke dag even lekker bezig zijn. Mijn schoonvader is net overleden (vandaag begraven) en we zijn veel bij mijn schoonmoeder geweest. Heb dus even niks gedaan, maar ga zo toch even proberen de "schade" een beetje in te halen.
Gecondoleerd Miep. |
||
GROETJES ANGELA
|
||
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 20 Januari 2008 om 19:59 | |
Ik sluit me daar geheel bij aan. |
||
Groetjes,
Ilona. |
||
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 20 Januari 2008 om 20:41 | |
|
||
groetjes Thea
|
||
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |