hoezo,je dromen waarmaken? |
Reageer |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 September 2014 om 13:01 |
Op de terugweg van onze vakantie zij wij gestopt bij Hauterives in Frankrijk bij het paleis(je) van postbode Cheval(1836-1924) Hij liep tijdens het wegbrengen van de post elke! dag 32 km en zo verzamelde hij vanaf zijn 43ste stenen en natuurlijk materiaal om zijn droompaleis te verwezenlijken.Wij waren zeer onder de indruk van deze facteur Cheval. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
indrukwekkend.
en gemaakt door een echte kunstenaar : veel plezier om het te maken (en waarschijnlijk heel misprijzend bekeken in die tijd) en dan geen tijd niet meer over om er van te kunnen genieten. |
|
|
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow, hij had ook kunnen gaan haken ;o)
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja hij werd in die als dorpsgek bekeken en nu leeft het dorp van de toeristen die komen kijken,.Wij stonden ook op een camping op het terrein.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
jeetje, met de post lopen zeulen en dan ook nog stenen gaan sjouwen!!
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
ja,onderweg legde hij die apart en ging dan naderhand!!! die ophalen met zijn kruiwagen.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeetje wat een ding. En het dorp leefde nog lang en genoot van de toeristen inkomsten!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor zijn tijd is hij ook nog oud geworden, kwam zeker van dat stenen sjouwen - tsjonge wat een gebouw
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Indrukwekkend en leuk om eens te zien, lijkt me.
|
|
Engelineke
Newbie Lid sinds: 18 Oktober 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Engeline,
Wat leuk om deze foto weer eens te zien. Ik ben er geweest en heb het gezien...het is alweer jaren geleden. Wat een werk he !! Wat een geduld heeft die man gehad. Ik heb mij vandaag aangemeld en voorgesteld op dit forum, nu zag ik dat jij Engeline heet en ik Engelineke had gekozen, zo noemde mijn omaatje mij altijd.... ik hoop dat het geen verwarring geeft. Warme groet van Ineke.
|
|
Blijf altijd jezelf...er zijn al anderen genoeg.
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Ha.ik keek wel even vreemd op! Mijn naam hoor je inderdaad niet veel!Ik ben vernoemd naar mijn oma.De verwarring zal wel loslopen.Welkom,dit is een leuk forum en er worden erg mooie dingen gemaakt maar ook gedeeld.groet Engeline
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |