Hoi Hoi |
Reageer |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 December 2013 om 09:19 |
Hoi hobbydoosjes tot mijn spijt is mijn pc stuk en kan voorlopig geen nieuwe kopen ik kom dus niet veel op mijn favoriete site alleen als ik bij mijn kids ben ;ik wou dit maar even laten weten ;aan iedereen een prettige Kerst en een heel gezond en liefdevol jaar met heel veel hobby genot
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vervelend voor je Rosette. Ik wens jou ook het allerbeste toe voor het komende jaar.
Fijne feestdagen!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
aj, niemand die m maken kan?
prettige feestdagen en goede gezondheid voor 2014! |
|
halmickey
Duizendpoot Lid sinds: 17 Maart 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prettige feestdagen Pareltje2011,en ja vervelend hé zonder pc heb net hetzelfde voorgehad en 1mnd zonder pc was heel vervelend en dan nog eens alles kwijt wat ik had maar niet getreurd ik begin vol moed opnieuw.
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei, dat lijkt me helemaal niet prettig!
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vervelend van de pc,
Wens je een gezond, gelukkig en creatief 2014 toe |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Balen zonder pc hoor, hopelijk kun je snel een nieuwe op de kop tikken
Ook voor jou heel fijne feestdagen gewenst
|
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat vervelend voor je.
Fijne kerstdagen. |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
oei das erg Rosette , misschien komt de kerstman met een gouden pakje voor u
Ik wens u en al uw familie een vreugdevolle kerst toe en een schitterend eindejaar en mag 2014 al je wensen beantwoorden in goede gezondheid . |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |