hollandse hiel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Willemien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 31 Januari 2006 Locatie: Neutral Zone Status: Offline Points: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Juli 2012 om 07:22 |
goedemorgen dames
Ik ben bezig met het breien van sokken... ![]() nu ben ik bij de hiel (hollandse) aanbeland ,bij het opnemen van de steken langs de grote hiel. Nu vraag ik mezelf alleen af of de opgenomen steek gelijk ook gebreid moet worden,of neem je eerst alleen aan beide kanten steken op en brei je die pas in de volgende ronde mee ? alvast hartelijk bedankt voor de hulp! |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
als je op internet zoekt op www.walhalla kom je een hele goede beschrijving tegen.
De eerste a moet een o zijn....
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Volgens mij brei ik ze altijd meteen mee (ik gebruik meestal alleen niet de Hollandse hiel, maar het principe is hetzelfde). Dat lijkt me ook het meest logisch, want je neemt eerst aan de ene kant steken op, dan brei je de bovenvoet en dan neem je aan de andere kant steken op. Als je de bovenvoet zou breien, maar de rest nog niet, wordt het volgens mij scheef.
|
|
![]() |
|
Willemien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 31 Januari 2006 Locatie: Neutral Zone Status: Offline Points: 37 |
Hoi Pluk
Dank je wel voor de snelle reactie! De uitleg van walhalla is inderdaad duidelijk :) Ik denk dat je gelijk hebt,gewoon gelijk mee breien,een scheve sok zit ook niet lekker haha Groet mieneke
|
|
![]() |
|
he...raar ik had wol halla geschreven,maar de computer zet walhalla neer...
nou ja maakt niet uit
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Graag gedaan, succes met de sokken!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |