Hond |
Reageer | Pagina <12345 10> |
Autheur | ||||||||
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Ik hoop dat je snel weer overstroomt van energie.
|
||||||||
Groetjes Teunie
|
||||||||
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
beterschap winnes. wat een prachtige hondjes allemaal. ik ben ook druk bezig met een hondje. |
||||||||
groetjes tine
|
||||||||
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Hi Renske, Ik heb via Hobbydoos.nl het patroon toegestuurd gekregen van het gehaakte hondje. Mijn moeder heeft voor mijn 2 zoontjes zo'n hondje gemaakt. Ik stuur je hierbij wat plaatjes van de hondjes. Bedankt voor het patroon! Met vriendelijke groet, Patricia Karg |
||||||||
winnes
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Leuk!! Echt tweelingen hondjes...winnes
|
||||||||
winnes
|
||||||||
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Mooi hoor,tweelinghondjes.
|
||||||||
Groetjes Catharina
|
||||||||
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Hallo Renske, Bij deze dan de beloofde foto's van de hondjes die bij mij een opvoedkundig doel hebben. Ik ben onderwijsassistente en geef de hondjes aan de kleuters mee om te logeren als beloning voor goed gedrag. Groetjes, Lisette |
||||||||
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Wat een leuke hondjes en wat een leuk idee zullen ze nu zeker hun best doen hé
|
||||||||
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
||||||||
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
wat een schatjes daar zullen ze zeker hun best voor doen groetjes Thea |
||||||||
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
En ze liggen ook zo lekker in hun mandje......
|
||||||||
Haaknaald
Hobbyguru Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Hallo allemaal,
Wat een leuke honden hebben jullie gemaakt.
Krijg de kriebels om er ook een te maken alleen heb ik er geen patroon van. Kan iemand mij het patroon dootsturen??
Groetjes Els. |
||||||||
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Patroontje kun gewoon via de hobbydoos gratis krijgen. Bij het eerste fototje op de link gaan staan en aanvragen dan stuurt Renske het wel door. Mocht het niet lukken dan laat maar iets weten ik heb hem opgeslagen en kan hem doormailen
|
||||||||
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
||||||||
Haaknaald
Hobbyguru Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Hallo Line,
Bedankt voor de tip, heb het patroon inmiddels aangevraagd.
Groetjes Els. |
||||||||
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Wat schattig die hondjes en wat goed om ze te gebruiken als beloning voor goed gedrag
|
||||||||
All you need is love.
|
||||||||
hobbydoos
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Hallo Renske, Het heeft even geduurd, maar mijn versie van Dribbel is eindelijk af. Moest nu ook wel een keer, want het is een cadeautje voor mijn zoon die 12 mei 1 jaar oud wordt. Ik vond de werkbeschrijving erg duidelijk. Wel heb ik uiteindelijk bijna 2 bollen gele wol over (Brazilia 50 gr., want Rosatto kon ik niet vinden). Tzt zal ik een nieuw patroon bij je aanvragen, aangezien ik inmiddels weer zwanger ben. Ik heb bewust geen zwarte vlek op zijn lijf gemaakt, want ook de uitdrukking van zijn kop heb ik een eigen gezicht willen geven. Het is dus geen Dribbel, maar gewoon een leuke gele hond. Bedankt en succes met de site. Tot de volgende keer. Groetjes, Jo-Ann |
||||||||
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
mooi is ie geworden, hoor! de mijne is ook af, en krijgt vandaag oogjes! (en hopelijk lukt het mij ook eens een keer om hem op foto te krijgen! ) Ik vond het patroon heel duidelijk, Renske! |
||||||||
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Ik ben nu ook met de hond bezig alleen is de hoofdkleur blauw. Ik had geen geel in huis en Jennifer vond blauw ook leuk, heeft ze zelf uitgezocht Nu vraag ik me alleen af waarom zo'n patroontje dan zo ontworpen wordt dat de naad aan de zijkant van de neus zit. Ik heb er niet zo veel verstand van hoor maar als het dan toch een kwestie van tellen is, dan hoeft dat toch eigenlijk niet? Helaas lukt het me niet zo goed om de toer altijd even netjes af te sluiten en dus kun je het bij mij waarschijnlijk beter zien dan bij die andere schattige hondjes. Aan de binnenkant zie je het veel minder |
||||||||
Groetjes,
Ilona. |
||||||||
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Ik had het zelfde probleem,maar heb hier geleerd dat je met een merkje moet werken.Ik bedoel dat ik bij iedere eerste steek een ander gekleurd draadje deed om aan te geven dat het begin van de toer was.Zo hoef je niet met 2 lossen de nieuwe toer te beginnen en krijg je geen naadje. Ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt.Je kunt natuurlijk oom met iets anders de eerste steek markeren b.v. een klein veiligheidsspeltje, zeg maar wat Succes ermee. |
||||||||
Groetjes Catharina
|
||||||||
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Je bedoelt dat je dan gewoon kunt doorhaken? Ik vroeg me namelijk zelf al af waarom dat niet kon..... had ik het toch maar gedaan Nu ben ik al bijna zover dat ik weer mag gaan minderen... en de naad is echt goed te zien, het lijkt wel een litteken
|
||||||||
Groetjes,
Ilona. |
||||||||
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Klopt, ik kreeg ook zo'n lelijk naadje terwijl ik eigenlijk de toer nooit afsluit met een halve vaste. Net als Catharina al schreef, met een draadje de 1e steek van de toer markeren, dan is het probleem opgelost.
|
||||||||
Jenlon
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Ik heb het hoofd toch maar voor een groot deel uitgehaald tot een stuk waar die naad nog niet zo opviel. Ik vond het echt niet mooi. Toch stom dat ik niet mijn eerste gevoel gevolgd heb . Ach ja, in ieder geval weer iets geleerd. Dit doe ik dus echt nooit meer |
||||||||
Groetjes,
Ilona. |
||||||||
Reageer | Pagina <12345 10> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |