Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hond

 Reageer Reageer Pagina  <12345 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2007 om 10:01
Ik hoop dat je snel weer overstroomt van energie.
Groetjes Teunie
Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2171
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tdv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2007 om 11:23

beterschap winnes.

wat een prachtige hondjes allemaal. ik ben ook druk bezig met een hondje.

groetjes tine
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2007 om 19:27

Van Ingezonden

Hi Renske,

 

Ik heb via Hobbydoos.nl het patroon toegestuurd

gekregen van het gehaakte hondje. Mijn moeder heeft

voor mijn 2 zoontjes zo'n hondje gemaakt.

 

Ik stuur je hierbij wat plaatjes van de hondjes.

 

Bedankt voor het patroon!

 

Met vriendelijke groet,

Patricia Karg

Back to Top
winnes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 373
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winnes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2007 om 21:01
Leuk!! Echt tweelingen hondjes...winnes
winnes
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer catharina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2007 om 21:14
Mooi hoor,tweelinghondjes.
Groetjes Catharina

Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2007 om 14:05
Van Ingezonden
Van Ingezonden
Van Ingezonden
Van Ingezonden

Hallo Renske,

Bij deze dan de beloofde foto's van de hondjes die bij mij een opvoedkundig doel hebben.

Ik ben onderwijsassistente en geef de hondjes aan de kleuters mee om te logeren als beloning voor goed gedrag.

Groetjes,

Lisette

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breimuis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2007 om 00:46
Wat een leuke hondjes en wat een leuk idee zullen ze nu zeker hun best doen hé
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer T Looman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2007 om 13:11

wat een schatjes daar zullen ze zeker hun best voor doen

groetjes Thea

Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Edith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2007 om 11:30
En ze liggen ook zo lekker in hun mandje......
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2007 om 14:07

Hallo allemaal,

 

Wat een leuke honden hebben jullie gemaakt.

 

Krijg de kriebels om er ook een te maken alleen heb ik er geen patroon van.

Kan iemand mij het patroon dootsturen??

 

Groetjes Els.

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breimuis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2007 om 23:40
Patroontje kun gewoon via de hobbydoos gratis krijgen. Bij het eerste fototje op de link gaan staan en aanvragen dan stuurt Renske het wel door. Mocht het niet lukken dan laat maar iets weten ik heb hem opgeslagen en kan hem doormailen
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2007 om 09:28

Hallo Line,

 

Bedankt voor de tip, heb het patroon inmiddels aangevraagd.

 

Groetjes Els.

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2007 om 00:49
Wat schattig die hondjes en wat goed om ze te gebruiken als beloning voor goed gedrag
     All you need is love.

Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2007 om 16:45

 

Hallo Renske,

Het heeft even geduurd, maar mijn versie van Dribbel is eindelijk af. Moest nu ook wel een keer, want het is een cadeautje voor mijn zoon die 12 mei 1 jaar oud wordt. Ik vond de werkbeschrijving erg duidelijk. Wel heb ik uiteindelijk bijna 2 bollen gele wol over (Brazilia 50 gr., want Rosatto kon ik niet vinden). Tzt zal ik een nieuw patroon bij je aanvragen, aangezien ik inmiddels weer zwanger ben. Ik heb bewust geen zwarte vlek op zijn lijf gemaakt, want ook de uitdrukking van zijn kop heb ik een eigen gezicht willen geven. Het is dus geen Dribbel, maar gewoon een leuke gele hond.

Bedankt en succes met de site.

Tot de volgende keer.

Groetjes,

Jo-Ann

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2007 om 09:06

mooi is ie geworden, hoor! de mijne is ook af, en krijgt vandaag oogjes! (en hopelijk lukt het mij ook eens een keer om hem op foto te krijgen! )

Ik vond het patroon heel duidelijk, Renske!

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jenlon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2007 om 21:34

Ik ben nu ook met de hond bezig alleen is de hoofdkleur blauw. Ik had geen geel in huis en Jennifer vond blauw ook leuk, heeft ze zelf uitgezocht

Nu vraag ik me alleen af waarom zo'n patroontje dan zo ontworpen wordt dat de naad aan de zijkant van de neus zit. Ik heb er niet zo veel verstand van hoor maar als het dan toch een kwestie van tellen is, dan hoeft dat toch eigenlijk niet?

Helaas lukt het me niet zo goed om de toer altijd even netjes af te sluiten en dus kun je het bij mij waarschijnlijk beter zien dan bij die andere schattige hondjes. Aan de binnenkant zie je het veel minder

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer catharina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2007 om 22:13

Ik had het zelfde probleem,maar heb hier geleerd dat je met een merkje moet werken.Ik bedoel dat ik bij iedere eerste steek een ander gekleurd draadje deed om aan te geven dat het begin van de toer was.Zo hoef je niet met 2 lossen de nieuwe toer te beginnen en krijg je geen naadje. Ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt.Je kunt natuurlijk oom met iets anders de eerste steek markeren b.v. een klein veiligheidsspeltje, zeg maar wat

Succes ermee.

Groetjes Catharina

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jenlon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2007 om 23:11

Je bedoelt dat je dan gewoon kunt doorhaken? Ik vroeg me namelijk zelf al af waarom dat niet kon..... had ik het toch maar gedaan 

Nu ben ik al bijna zover dat ik weer mag gaan minderen... en de naad is echt goed te zien, het lijkt wel een litteken

 

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2007 om 08:57
Klopt, ik kreeg ook zo'n lelijk naadje terwijl ik eigenlijk de toer nooit afsluit met een halve vaste. Net als Catharina al schreef, met een draadje de 1e steek van de toer markeren, dan is het probleem opgelost.
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jenlon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2007 om 13:43

Ik heb het hoofd toch maar voor een groot deel uitgehaald tot een stuk waar die naad nog niet zo opviel. Ik vond het echt niet mooi. Toch stom dat ik niet mijn eerste gevoel gevolgd heb . Ach ja, in ieder geval weer iets geleerd.

Dit doe ik dus echt nooit meer

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns