Honden speeltje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Januari 2014 om 14:55 |
Vrienden van ons komen overmorgen thuis met een puppy hondje. Nu wil ik eigenlijk wel iets geven c.q. maken. Aangezien wij geen hond hebben dus ook ervaring vraag ik aan de hondenbezitters, wat kan ik maken????
Alvast hartelijk dank |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Molemieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wil je haken of breien? Ik heb wel een patroon voor een gebreid hondenbeen.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Ik zou de pup verwelkomen met een handdoek waarin wat knopen zijn gelegd .Pups hebben vlijmscherpe tandjes
Pas als de tandjes gewisseld zijn iets gehaakts of gebreids geven zo stevig mogelijk |
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Als het niet te lastig breien is, ik brei namelijk zelden. Geef eerst maar de volgende tip, een handdoek met knoop, is ze jarig een bot.
Dank je wel. |
|
Maaike
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Of later een gehaakte deken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ton ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2013 Locatie: tilburg Status: Offline Points: 11 |
Ik zou een speeltje in de dierenwinkel kopen. Iets wat gehaakt of gebreid is is niet goed voor een puppy.
|
|
![]() |
|
Dank jullie wel voor het meedenken. Heb twee gastendoekjes goed aan elkaar gezet, knopen erin, helemaal goed, denk ik.
![]() |
|
Maaike
|
![]() |
|
Juiz ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 20 November 2013 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 12 |
Wat het ook goed doet
Een stevig eind touw zo dik als een vinger waar je een aantal knopen op elkaar legt Wat wij ook deden een pijp van een oude spijkerbroek afknippen en ook hier een paar knopen in leggen, wel stevig aantrekken |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Een fleece deken in repen knippen en dan scoubodou knopen, flink strak aantrekken
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Kijk, nog meer tips, heb ze opgeschreven voor het geval mijn eerste cadeau versleten is. Dank jullie wel!
|
|
Maaike
|
![]() |
|
Ingridt ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Status: Offline Points: 26 |
Een rubberen mat met gaten (zo een als buiten voor de achter of voordeur) repen knippen van fleece die in de gaten knopen helemaal vol ( kun je hondensnoepjes in verbergen) dan heb je een soort van zoek en denk spelletje voor je hond
|
|
![]() |
|
ton ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2013 Locatie: tilburg Status: Offline Points: 11 |
Ik denk dat dit voor een puppy nog te moeilijk is.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |