Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoofd Shaun the sheep

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sarahrosalie View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hoofd Shaun the sheep
    Posted: 21 Juli 2011 om 00:40
hoi allemaal,

ik heb hier allemaal losse onderdelen liggen van Shaun the sheep van het patroon van purplelinda, maar ik heb wat problemen met het vastzetten van zijn hoofd..
ik heb me een ongeluk gezocht naar voorbeelden, maar ik kan op geen van alle foto's zien hoe het hoofd aan het lijf is vastgezet. Hij heeft geen nek ofzo, dus elke manier ziet er een beetje opgeplakt uit.
Zijn er misschien mensen hier die hem al gemaakt hebben, en hoe hebben jullie dit opgelost?

Alvast bedankt!
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2011 om 01:19

heb hem al gemaakt, en ja dat moet je een beetje uitzoeken hoe zijn hoofd voor jouw er het beste uitziet, eerst goed vastspelden.

ik heb het heel erg naar voor geplaatst

Back to Top
Sarahrosalie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 23:21
bedankt voor je antwoord! Ik heb hem er twee keer opgezet en weer afgehaald, maar nu zit hij er precies goed op, je foto hielp goed. Hij lijkt volgens mijn vriend exact op het origineel. Helaas heb ik geen camera die het doet, dus ik kan het resultaat niet laten zien. Woensdag gaat hij naar zijn baasje die nog van niets weet, maar ik weet wel zeker dat ze het leuk gaat vinden.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns