hoofdje van een dier |
Reageer ![]() |
Autheur | |
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Mei 2011 om 20:08 |
wel mensen ik zit met een probleemke . ik krijg nooit een mooi model in het hoofdje van een dier 'poes of hondje ) ik heb net een bal en het is wel op patroonmaat gehaakt . Hoe doen jullie dat ? Dan vul ik het op en nog blijft het een bal ?????????????????? wat doe ik verkeerd ???????????
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan niemand mij helpen ?
|
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
als je zoiets gehaakt gebt en op gevuld moet je zelf het model erin maken. als het bijvoorbeeld een lang hoofdje moet worden ipv rond dan moet je hem inknijpen. goed naar de tekening kijken en dan modeleren. |
|
![]() |
|
![]() |
|
bedankt esther , maar ik bedoel zo meer een snuitje van een hondje of zo . zoiets waar het een beetje uitsteekt of zo , begrijp Je ? Of dat het een uitstulping heeft modeleren is nooit men vak geweest denk ik , trekt op niks mijn snoetjes moeilijk uit te leggen precies |
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Bij een lange snuit kun je voorzichtig een draad doorrijgen en aantrekken, ik moest een mensenneusje maken en dat heb ik zo gedaan. Zo kun je het neusje ook opmazen en in model trekken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ok dat ga ik ook eens proberen dan Magtelt had ik nog niet aan gedacht |
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |