Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Horoscoop 2015

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Horoscoop 2015
    Posted: 11 Februari 2015 om 11:47
Ik twijfelde tussen deze plaatsen bij links of hier, hij is hier gekomen - niet je koffie over je toetsenbord sproeien.
 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 13:11
Ik ben Capricorn en ze hebben gelijk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 17:57
Hmmm, ik ben sagittarius en ik begrijp hem niet?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 18:07
kvdl dan zijn we met twee
ook ik ben Sagittarius en het enigste dat ik er kan uit opmaken is dat je voor de spiegel moet gaan staan om te zien welke onderbroek je het beste staat, een gebreide of een gewone.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 18:57
Aha. Ik dacht dat het over afhechten ging. Ik vermijd spiegels wegens niet-ideaal figuur en waag te betwijfelen of gebreide onderbroeken daarbij zouden helpen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 19:21
Ik denk dat je dat idee moet los laten. Jij bent jij en dus heb je je ideale figuur en je ideale karakter. Als die figuur in de spiegel niet bij je lijkt te horen, heeft ze pech gehad. Zolang jij je maar lekker voelt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 19:23

kan het niet beter zeggen.

of misschien wel : wat zijt ge met een ideaal figuur en een chagrijnig karakter omdat dit en zus en zo niet meer mag en kan.
Ik pak er nog een Twix op se.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 19:26
Als Capricorn heb ik het ook moeilijk, ik had 1 echte officiële steken markeerder en toen ik die laatst wilde gebruiken brak die (gone dat klopt wel)
 
De boogschuttertjes even vlot lezen; jullie zijn diplomatiek en willen graag de wereld redden, maar jullie zijn in gevaar (hahaha) in de strijd
over welke mindering nou het mooist is. Als de strijdende kampen zich voor de strijd opmaken moet je je als Boadicea in de strijd werpen
of als Guinevere even gaan kijken hoe het met de verfrissingen staat en vervolgens wegrennen met Lancelot.
 
Een kind kan de was doen LOL
 
 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 19:37
kvdl houdt u schrap he, het is wij tegen de rest. Ik breng de Twix al mee als verfrissing
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 22:20
Bep, we gaan de wereld redden met een overhaling over een verdraaid rechts samengebreide steek. Mijn dag is weer helemaal goed. En die spiegel heb ik alleen nog maar nodig om mijn dochter ervan te overtuigen dat ze er beter uitziet zonder confituur in haar haren.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 22:48
Wow.. toen ze eindelijk bij de Capricorn waren, hadden ze geen inspiratie meer?

Ik heb trouwens direct mijn haakbenodigdheden kistje geopend en pfoe... ze waren er alle zes nog!
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 22:49
Is trouwens wel een vak apart dat horoscopen schrijven. Heb het tijdens mijn studie voor het verenigingstijdschrift van de studentenvereniging gedaan. Samen met een vriendin en enige flessen wijn kwamen we toch altijd wel op vrij briljante vondsten
(en anders pakten we een hamer om onszelf op de vingers te tikken, dan werd de duim weer wat dikker)
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 23:05
Als het maar vaag genoeg is komt het altijd uit, toch?
In dit forum denk ik dat het veilig is om te voorspellen dat er meer garen gehamsterd gaat worden - je hebt immers nooit precies de juiste kleur in de juiste hoeveelheid voor het nieuwe project.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 23:41
Originally posted by C4th C4th wrote:

Is trouwens wel een vak apart dat horoscopen schrijven. Heb het tijdens mijn studie voor het verenigingstijdschrift van de studentenvereniging gedaan. Samen met een vriendin en enige flessen wijn kwamen we toch altijd wel op vrij briljante vondsten
(en anders pakten we een hamer om onszelf op de vingers te tikken, dan werd de duim weer wat dikker)




Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2015 om 11:29
Alle Steenbokkies : in plaats van stekenmarkeerders kun je lusjes maken van dunnere draad in een afstekende kleur. Het is wel lastig knopen met vier hoefjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2015 om 20:53
Ja, vier hoefjes zijn lastig, maar die hoorns zijn verdraaid handig om het garen om te spannen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2015 om 21:00
Sorry dat ik niet reageer maar ik ben na het lezen van de horoscoop onmiddellijk begonnen met het verwerken van mijn wolvoorraad zoals bij de leeuw stond
Back to Top
gersane View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 September 2018
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer gersane Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2018 om 07:57
Na het lezen van de horoscoop besefte ik dat ik mijn dierlijke geest ben. Wat leuk zijn de horoscopen, wat je schreef, ik heb heel veel contact met mijn persoonlijkheid. Ik raad mijn favoriete blog horoscopen aan, zodat je het ook kunt zien.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns