huh? |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 September 2012 om 22:01 |
Heeft iemand mijn haaknaald 3 gezien? Kan um niet meer vinden....
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha, ik ga wel even zoeken...
|
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Ik heb hier overal gezocht, op tafel, in de luie stoel, zelf op de grond gekeken of hij niet van tafel was af gerold, maar hij ligt niet bij mij.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
je mag de mijne effe lenen hoor , maar wel terug brengen als ik hem nodig heb
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Zou fijn zijn Linda... Ik snap er echt geen biet van. Net nog gehad, nu nergens meer te bekennen....
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Kan hem ook niet vinden!
Of heb je hem al...?
|
|
![]() |
|
Jaaaaaa, en tja... voortaan geen haaknaalden meer in m'n knotje duwen....
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ja heb ik ook al gehad, maar een geluk mijn haar is redelijk dun en dan schuift ze er vanzelf uit
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Als je mijn nr 4 dan toevallig ook ergens vindt... :(
Ben m al een tijdje kwijt. Ben een paar maanden geleden verhuisd, dus denk dat 'ie ergens op een plek is beland wat ik toen héél logisch vond... |
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Voel eens tussen de rand/kussens van je bank? Kan hij zomaar tussen gevallen zijn.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Had ik laatst ook..... alles nagekeken, onder en in de bank, in de wol...niks!
En wat bleek... hij zat toch in het garen verstopt.. grote bol van zeeman :-)
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ook al eens een keertje gevonden tussen de tanden van mijn 9 maanden oude pup ( bijnaam destructo )
|
|
![]() |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
niet meer zoeken dan komt ie van zelf ergens te voorschijn |
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Ik heb die van jou niet, wel heb ik er 3 terug gevonden in mijn oude bank, toen die wegging heeft mijn man de bank uit elkaar gesloopt, ja hoor 3 haaknaalden vele spelden,prikkers en tandenstokers terug gevonden.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
AnneliesR ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 926 |
Gelukkig weer gevonden! Oei als ik er een kwijt ben ben ik niet blij!
|
|
groetjes Annelies ;)
|
|
![]() |
|
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Gelukkig heb je hem weer gevonden! Ik ben mijn fijnste 3 ook es kwijt geraakt. Kon hem nergens vinden. En een 5 maanden later vond ik hem, gewoon in mijn tas :-) |
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
is het deze , oooo nee is een 3.5
|
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Verdorie. Heb je toevallig mijn stopnaald verstopt bij je haaknaald 3??
|
|
![]() |
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
heee is dat mijn 3.5 toevallig niet
|
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Altijd ben ik dat ding kwijt, (bijna) altijd ligt ie onder of tussen de bank ...
![]() |
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |