Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

huh?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 19:21
khad er enn heeeelenoel, nu mag ik blij zijn als ik uberhaupt 1 kan vindenGeek
groetjes margriet
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 19:29
Ik ben liever mijn haaknaald kwijt dan mijn stopnaald. Haaknaalden heb ik wel meerdere en maar 1 stopnaald. (ongevraagd geleend van mijn moeder LOL)
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 19:35
de mijne vallen altijd tussen de kussens van de bank,, in mijn vroeger sofa, vielen ze er onderaan uit, maar met deze niet, dus een volledige  collectie in de sofa Angry
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 19:44

Hah. Mijn naald gevonden, hij zat in een werkje waarvan ik vergeten was dat ik er mee bezig wasEmbarrassed

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 12:41
Ik heb het tegenovergestelde. Ik heb een haaknaald 3 gevonden op mijn bureau en ik ben daar absoluut niet mee bezig! Hoe die daar terecht komt?

Toevallig van één van jullie?
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 12:45
Originally posted by Ennas Ennas wrote:

Ik heb het tegenovergestelde. Ik heb een haaknaald 3 gevonden op mijn bureau en ik ben daar absoluut niet mee bezig! Hoe die daar terecht komt?

Toevallig van één van jullie?
LOLLOLLOLLOLLOL
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 13:30
Ennas, zou die van mij kunnen zijn ????????? ben em al 2 weken kwijt....Big smile
groetjes geesje
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 14:33
Daarom heb ik er nou overal een stuk of 3 van, steeds als ik er een kwijt was kocht ik een nieuwe en prompt daarop vond ik het verloren schaap weer terug. Wel handig trouwens als je er overal meerdere van hebt, kun je lekker met veel dingen tegelijk bezig zijn
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 15:46
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Heeft iemand mijn haaknaald 3 gezien? Kan um niet meer vinden....

LOL
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2012 om 12:18
Ik heb vannacht gedroomd dat ik 'm gevonden had... maar helaas :( 

Het was mn clover, en de goedkope haaknaalden die ik ook wel heb kunnen er echt niet aan tippen. Toch maar een nieuwe aanschaffen hier bij Hobbydoos... (kan ik meteen wat meer maten kopen!Smile)
Blessed to be a blessing
Back to Top
Ringquelle View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ringquelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2012 om 13:01
De haaknaalden heb ik een etuitje, dus die raak ik niet zo snel kwijt. De stekenmarkeringen daarintegen...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns