Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

huisdieren

 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2012 om 21:28
Ja dat is bij ons ook zo hij heeft wel een tijdschema wanneer hij naar bed wil!!
En mijn kinderen kunnen ook alles bij hem doen!
Soms word hij helemaal plat geknuffelt en dan moet hij wel even mauwen hoor dat hij het niet altijd even leuk vind maar hij zal nooit krabben of bijten!!
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2012 om 21:30
het zijn echte lieverdjes, die Britten met hun Korthaar ;-)





http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2012 om 21:32
zeker te weten!!
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2012 om 21:33
We gaan zo als het er nu uit ziet volgend jaar verhuizen zijn namelijk bezig een ander huis aan het opknappen en als we daarheen gaan krijg ik een nog groter huis en dan wil ik er nog 1 bij!
Dan wil ik er een mooie dame bij lijkt me wel erg leuk!!
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 12:15
Wat een heerlijke kat heb jij ElleBelle. Gezellig beest zo te lezen.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 12:18
ja, een heel gezellig beest :-)


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 12:30
er zijn veel katten liefhebbers op deze site erg leuk om al die verschillende katten te bewonderen
ik heb speke de zwart wit kater op een hele speciale manier gekregen
mijn man is geen liefhebber van katten daarom was de afspraak als er een kat zou komen dat hij die mee zou brengen
jaren verder kom ik op een dag terug van mijn werk en hoorde een kat miauwen,dacht even dat de kat van de bruuen binnen zat ,die kwam wel vaker langs .
maar de verarssing was erg groot er kwam een heel kelin zwart wit katje on der de tafel uit
dat kleine katje is de uit de kluiten gewassen grote kater (zie foto wat verder terug)
de lapjes kat die ook op de foto staat is tot mijn groete verdriet dood gereden hier in de straat
ik had dat al voorspeld ,die ging gewoon midden op de weg liggen en vertikte het om op te staan als er een auto aan kwam.
we hebben toen besloten om het bij sepke te houden die is wel maanden echt van de wap geweest hij miste zijn vriendinnetje
 
 
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 21:58
ja dat kan dat dieren even raar gaan gedragen als er een ander dier niet meer is. als je een goede da heb dan zal die je ook adviseren als je dier is ingeslapen je dier dan een dag in je kamer neer te leggen zodat de andere dieren afscheid kunnen nemen. het klinkt misschien raar maar het is wel zo.

@hobby4jou, heb je je konijnen laten helpen? als ze namelijk wat ouder zijn gaan ze vaak vechten, als ze geholpen zijn is dit niet zo, vaak gaan ze namelijk vechten door de hormonen (dit is niet als commentaar bedoeld maar gewoon als advies(ik heb al heel wat jaren met dieren gewerkt)).. en wat een leuke hond en kat heb je.
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 01:29

Ik heb een Boxer en 2 Franse bulldoggen

Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2012 om 13:55
Over twee weken gaan we een kat halen uit het asiel. Mag ik die ook alvast meetellen bij mijn 8 ratten en 1 konijn? LOL
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 14:28
Onze nieuwe huisgenoot sinds afgelopen zaterdag. Spike, 7 jaar. Ze heeft wel 3 dagen nodig gehad om hier te durven zitten. De woonkamer durft ze nog niet in. Maar dat komt wel. Iedere dag gaat ze een stukje verder.
Gisteren bij de dierenarts geweest en die heeft haar gezond verklaard.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 15:03
wat een lieffie Femke!!
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 16:27
Aaaa wat een lieverd!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 18:53
Wat een schatje en dat zal wel tijd nodig hebben maar ze zal snel overal rondlopen
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2012 om 19:24
In het asiel stonden alle katten tegen de tralies te miauwen, behalve zij. Ze zat in elkaar gedoken en keek je aan met grote bange ogen. We wilden graag een binnenkat, en zij was de enige binnenkat die ze hadden. Dus hok open. En dan kwam ze echt heel voorzichtig met haar neusje snuffelen. Een kleine beweging en ze dook weer weg. Daarna kwam ze nog een keer kijken. Ik kreeg een heel voorzichtig kopje en mocht haar even aaien. Ik ben erg blij dat we haar hebben meegenomen.
Ze is nu al zo veranderd in 3 dagen tijd. Wat een verschil met hoe ze in het asiel was. Zolang we haar alle rust geven en rustig benaderen, gaat het goed. Ze houdt van kroelen en van borstelen. Haar meest favoriete plek in huis is de trap. Dus dat weten we al van haar. Het gaat iedere dag een beetje beter.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 13:57
Binnenkort hopen we een hondje te mogen verwelkomen in ons gezin. Foto's volgen zéker dan.

Iemand die ervaring heeft met een Havanezer?


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 14:29
een Havanezer vraagt heel wat onderhoud ivm de vacht veel borstelen ( want eens klitten, niet leuk voor de hond, zeker buik en poten zijn gevoelig voor klitten ) maar voor de rest is dit een erg leuk gezelschapshondje , met alleen maar positieve kenmerken


Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 14:30
Wij hebben jaren een hond gehad, maar om praktische reden na het overlijden van de laatste er niet meer aan begonnen. Toen hadden we nog een kat genaamd Joep, maar die is vorig jaar helaas overleden, hij was pas 18 jaar Wink
Daarna alleen nog een goudvis en deze heeft helaas vorige week zelfmoord gepleegd door s nachts uit zijn kom te springen. Dus nu helemaal niets meer, alleen af en toe een oppashond, wel gezellig hoor een beest in huis.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Mei 2012
Locatie: Beverwijk
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 15:10
Wij hebben een hond genaamd Binky, hij is 10 jaar en is een kruising tussen een beagle en waarschijnlijk een spaniel.
Tegenwoordig heeft hij de bijnaam Houdini, want het is een echte ontsnappingskunstenaar. Op de camping hebben we nl. ons hek vernieuwd omdat deze slecht werd en hij sprong er regelmatig overheen, dus een hoger hek geplaatst zodat hij er niet meer overheen kon,dachten we....... maar helaas dit hielp niet, (zie onderstaand filmpje)


http://www.youtube.com/watch?v=U-_5oMmOMZU&sns=em[

Nu hebben we plexiglas tegen het hek geschroefd, zodat het oppervlak gladder is en hij geen grip meer heeft, maar je raadt het al.............. Ook nu komt hij er nog overheen, dus moeten we toch nog iets anders verzinnen
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 15:17
Sinds vandaag heb ik mijn "huisdier" ontdekt. Wie hem/haar hebben wil krijgt gelijk mijn adres om op te halen LOL

 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns