Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

huisdieren

 Reageer Reageer Pagina  <1 567
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 15:53



 Dit is/was murphy, ik heb haar 2 weken terug op 18 jarige keeftijd, helaas , moeten laten inslapen, zij was mijn soulmaatje, we kenden elkaar door en door, ik mis haar zo Cry

                             Margriet de Ridder



Dit is dixie, mijn truttebol, zij is zo veranderd sinds murphy weg is, vraagt veel meer aandacht, zo lief, ze gaat elke stap die ik ga, ik herken haar niet meer, in de goede zin he Heart




Dan is dit nog het kleine duveltje van mijn dochter en kleindochters, die hier komt als ze op vakantie gaan, Ze heet shiva en is nu 6 maanden oud, echt een wervelwind en zeker geem schootkatje, maar wel een lief beestjeLOL
groetjes margriet
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 20:04

Dit zijn mijn 7 guppies. Ondertussen zijn er 2 mini guppies bij gekomen, maar die zijn echt te klein om te zien. Zitten wel in een andere kom, anders worden ze opgegeten, dat is wel zielig.

Ik zie dat je wel heel erg  goed moet kijken, maar er zijn er een paar te signaleren op de foto.
 
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 09:51

Bandit onze Duitse staande van 5 jaar



Guus onze Heidewachtel van 1,5 jaar


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Brenmar View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 81
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brenmar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 10:15
Wij hebben onze Jack Russel in mei op 15 jarige leeftijd in moeten laten slapen. Echt een groot gemis!!! Heel stil in huis. 
We zijn nu op zoek naar een heel rood poesje, kitten, en mijn dochter van 3 jaar heeft bedacht dat ze Rosa gaat heten, alleen nu moeten we haar nog gaan vinden, dus als jullie een rode kitten poesje weten, graag!!
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 23:12
Verdrietig al die verhalen over dieren die nu in iemands hart `wonen'.
Ons hart zit inmiddels al behoorlijk vol met liefdevolle dieren.
 
Marie en Amy vullen het huis weer, met gemiauw en kattenpootjes.
 
 
Rode katten zijn over het algemeen katers. Heb ik gehoord althans. Weet niet of dat echt zo is...??
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 23:19
ik heb drie rode poezen gehad, dchten we ook toen het kittens waren zullen wel katers zijn, dus echt niet het waren drie poezen.
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 567

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns