Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

huishoudbeurs granny squares

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: huishoudbeurs granny squares
    Posted: 24 Februari 2012 om 12:45
Gisteren naar de huishoud/negenmaanden beurs geweest met mijn dochter die eind vorig jaar haar eerste kindje kreeg. Zie ik me daar een babydeken hangen van granny squares. Het dekentje bestond uit 20 eenvoudige squares, ik denk gehaakt met haaknaald 2,5 en van allerlei verschillende kleuren en soorten wol, niet eens zo mooi gehaakt en aan elkaar gezet. Weten jullie wat ze er voor vroegen?? 55 Euro, zeg ik tegen dat mens van die stand : voor de helft van dat bedrag maak ik er twee. Wordt ze me daar toch een partijtje nijdig, net of ik haar in de wielen wilde gaan rijden. Ze had overigens ook nog een kussen van 4 squares aan de voorkant en 1 grote aan de achterkant voor de "aanbiedingsprijs" van 30 Euro.Belachelijk duur toch?????????????
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 12:53
 Deuk tsja sommige mensen weten overal een slaatje uit te slaan.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 12:59
Daar sta ik niet versteld van. Kijk eens hier bij House of Holland hoeveel men vraagt voor een sjaal uit Granny squares: 394 pond (ongeveer 470 euro)

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 13:51
Pimmetje... Zullen wij ons uit de naad gaan haken en daar volgend jaar ook gaan staan  Mooie manier om onze beurs te spekken 
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 13:55
he pimmetje en prideke ik ga dan wel mee hoor




ja watte voor die prijs maken we er tientallen nee wat eg
ik hondertallen
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 14:06
Wat een lef! Als iemand tegen mij zegt: "Wat mooi!"ga ik altijd even een foutje aanwijzen ( zit er natuurlijk niet altijd in ) of zeg: "Dat kan jij ook wel".
Dat is wel het tegenovergestelde .
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 14:27

Ik sluit me ook aan hoor, laten wij ook maar grof geld gaan verdienen op de huishoudbeurs

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 14:31

helemaal mee eens.

en dan even bij deze dame kijken en dan de helft van wat zij vraagt vragen voor de deken.

en dan wel natuurlijk naast haar gaan staan om haar de ogen uit te steken.

oh, wat gemeen van mij zeg.

maar dat krijg je als mensen zulke hoge bedragen voor zoiets vragen.

bij handwerk kun je geen uurloon rekenen want dan ben je net zoveel kwijt als die sjaal.

 

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 14:35

Dan wil ik mij ook wel aansluiten


http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 14:57

gezellig, maken we er een hobbydoos-stand van waar mensen kunnen gaan zitten breien/haken en kopen.

 

Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 15:11
@ esthertje Haha je neemt me de
woorden uit de mond!
groetjes nathalie
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 15:15
Dat betalen mensen gewoon, iemand die niet kan haken die koopt gewoon zoiets. Heb je de prijzen van Anne Petit Claire gezien, daar betaal je toch ook € 198,00 voor een serviesje, € 50,- voor een kruikenzak € 498,- voor een plaid, en dat wordt ook verkocht, maar heb je het wel eens van dichtbij gezien? Ikke wel en ik word daar niet vrolijk van.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 15:32
handwerk is onbetaalbaar, het is veel liefde krijgen
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 15:34

OO Claire

ik weet wat je bedoelt

wij kunnen dat veel beter en mooier!

en dan nog iets : sommige mensen vinden breien en haken ouderwets maar betalen grof geld voor zo iets

nou vraag ik je

hoe denken ze dat dat dan gemaakt is ?????????????

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 17:17
Dan doe ik ook mee hoor met zijn alle beginnen te haken
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 17:43
ze zeggen wel eens het is wat de gek er voor geeft bij haar was het dus echt wat de gek er voor vraagt en er helaas ook nog voor krijgt. als wij met ons goede werk daar zouden staan en er minder voor vragen kopen ze het nioet het is te goedkoop kan toch niet
Anne-Marie
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 17:58
De prijsberekening die men gebruikt bij het verkopen van craft en handgemaakte stukken is "3X de prijs van de materialen". De uren werk rekent men dan niet.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 19:29
Originally posted by esthertje esthertje wrote:

gezellig, maken we er een hobbydoos-stand van waar mensen kunnen gaan zitten breien/haken en kopen.

 



Lijkt me een heel goed idee
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 21:37
Misschien moeten we dan op de hobbydoosdagen de koppen bij elkaar steken 
Toch bizar he... Als ik een knuffel aanbiedt voor € 7.50 dan slaken ze een gil en vallen flauw ZOOOO DUURRRRR?? En dan wel voor 15 euro een "made in China" te kopen...
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 10:37

voor die stand/kraam zal ook betaald moeten worden denk ik, en dat is ook niet goedkoop! Maar het blijft een hoop geld, maar zolang mensen het er aan uit geven, blijven de prijzen zo hoog.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.471 seconden.
Lang Yarns