Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hulp 4 naalden zonder knop

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
angelique_elize View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer angelique_elize Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hulp 4 naalden zonder knop
    Posted: 30 Oktober 2013 om 16:43
Hallo allemaal!!!

ik wil graag beginnen aan een vest met een soort bladpatroon op de rug. Volgens de beschrijving moet ik beginnen met 4 naalden zonder knop en naar mate de steken meerderen over op een rondbreinaald.

Nu is mijn vraag of ik met de magic loop techniek ook in een keer op de rondbreinaald kan beginnen.
Of krijg ik dan een te groot gat in het midden van het patroon?

Groetjes Angelique
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2013 om 17:54
Als jij het rondbreien onder de knie hebt kun je net zo goed meteen met een rondbreinaald beginnen. Bij 4 naalden moet je ook goed opletten dat je de draad tussen de naalden goed aantrekt. Dat is bij de magic loop niet anders. Je moet nu wat meer doorschuiven, maar als je dat niet vervelend vindt is het geen probleem.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
angelique_elize View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer angelique_elize Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2013 om 18:04
Dag Lidwina,

bedankt voor je antwoord!! Ik denk dat ik voldoende ervaring heb met de rondbreinaald en bijbehorende techniek om dit voor elkaar te krijgen.

Ik wou alleen graag even de zekerheid dat het ook ging. Ik vind het altijd zo frustrerend dat ik iets weer uit moet halen omdat ik het niet goed overdacht heb.

Ik ga een begin maken en ben benieuwd hoe het uitpakt.

Nogmaals bedankt!!!!

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2013 om 18:12
Dat nadenken en lezen is een probleem waar ik regelmatig tegenaan loop. Gisteren nog. Zitten foeteren omdat er volgens mij een fout in het patroon stond. Het patroon bestond gelukkig ook in het Engels, dus ik kwam er uit. Vandaag lees ik mijn Duitse patroon nog eens door en er staat wat er staan moet!!
Lezen is soms heel moeilijk!!! 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns