hulp en expertise gezocht |
Reageer |
Autheur | |
PindaPower
Newbie Lid sinds: 20 Juli 2020 Locatie: Den Haag Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Juli 2020 om 21:22 |
Vandaag heb ik de kelder van mijn overleden moeder leeggehaald.
Ik kwam een oude naaimachine tegen. Merk Alina DeLuxe model SZ 750. Helaas incompleet. De voetpedaal en stroomdraad mist. Ook nergens gevonden. Helaas biedt Google geen uitsluitsel. Zie ook bijlage. Wie kan mij verder helpen. Hoeft niet origineel te zijn een werkend alternatief is ook prima. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is er in Den Haag geen echte naaimachinehandel meer? In Apeldoorn hebben we Rouwendal, die onderdelen heeft en machines schoonmaakt en repareert. Helaas hebben ze geen webshop. Ze zitten in het centrum, dus je moet zoeken naar een parkeerplaats en er voor betalen. Daarom hebben ze de service om machines op te halen en thuis te bezorgen. Zo'n winkel zou je in de buurt moeten hebben.
Heb je al op sites van naaifanatiekelingen gezocht? Die weten misschien meer. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt ook kijken of het op een vendomatic lijkt
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vrees dat de machine in de kelder is beland omdat die onderdelen ontbraken, misschien zoekgeraakt bij een verhuizing. Of ze liggen elders in een doos te wachten op hereniging met hun machine.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien op Marktplaats? |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |