Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hulp gevraagd

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Bibie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bibie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hulp gevraagd
    Posted: 28 November 2012 om 20:39
hey iedereen,

ik probeer al een tijdje een hondenjasje te maken voor m'n bazin opt werk, omdat zij helemaal verzot is op haar 2 hondjes (yorkshire's)
Nu heb ik een patroon gevonden op ravelry dat ik graag wil maken, ben daar dan ook aan begonnen, maar halverwege nu zit ik vast. Geraak er niet verder aan dat patroon uit.

http://www.ravelry.com/patterns/library/striped-dog-coat

bovenaan vind je de link van het patroon. Mijn probleem begint bij de eerste opening voor het pootje aan het vestje. Ik geraak er maar niet aan uit wat ik moet doen, na de eerste 7 vaste stokjes.. en ook om verder door te gaan voor het middenstuk en daarna de 2e opening voor het andere pootje aan de voorkant.

Kan er iemand mij hier mee helpen?

Bedankt!
groetjes Bibie

Back to Top
chickey1214 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2013
Locatie: Elburg
Status: Offline
Points: 79
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chickey1214 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2013 om 14:57
Beetje laat maar als je naar de site van walhalla gaat.
Klik op kadootjes en scroll naar beneden staat een patroon van een hondejasje.
Back to Top
hartbeertje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 April 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hartbeertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2013 om 19:28
Ik zoek met spoed een breipatroon van woezel en pip voor op een trui? ook zoek ik die van elmo ook voor op een trui, het liefste met werkbeschrijving. anders weet ze niet hoe ze het moet breien.Ik hoop dat mij iemadn kan helpen groetjes sandra
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns