Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HULP voor autistiche en sydroom van down kinderen.

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: HULP voor autistiche en sydroom van down kinderen.
    Posted: 11 Mei 2012 om 10:04
Hallo Allemaal.
 
Ik ben de moeder van Naomi.
 
Ik heb een vraag.
 
Ik vervoer 4 en half uur per dag kinderen met de syndroom van down en autistiche kinderen.
nu zijn ze verplicht een mapje aan hun tas te hebben .
 
Als men even weet is dit voor deze kinderen een raar iets en willen ze het niet.
nu had ik het volgende bedacht als ik er nu eens een sleutelhangertjes aan maak is het voor hun makkelijker te begrijpen en leukWie zulke kinderen kent weet hoe moeilijk het voor hun is.
 
ik heb nl een hele zware groep die ik al 3 jaar vervoer, het zijn ondertussen mijn eigen bus kinderen.
 
Nu mijn vraag.
Door dat we totaal geen tijd hebben op dit moment om ze zelf te maken, vraag ik jullie hebben jullie er nog wat liggen?
 
ik wil er best voor betalen hoor.
 
Ik vervoer 1 meisje en 6 jongens van 5 tot 14 jaar.
 
groeten en liefst van Naomi haar moeder Babs
babbel
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 10:14
Mag ik weten waar ergens in Nederland je woont. Dat zou voor velen van ons duidelijk zijn of iets kan afgegeven worden of het met de post moet.
Hoe groot dit maximum moet/mag zijn. Hoe meer detail je nog geeft ivm de hangertjes, hoe duidelijker.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 10:24
Hallo Lollibol.
we komen uit zwolle.
en het mogen gewonen kleine zijn zols ik wel eens in de amigurium zie.
 
er zitten al grote ringen aan hun kaarten dus die hoeft er niet aan, wel graag een stukje verlenging zodat is ze kan bevestigen.
 
hoop dat ik je zo voldoende heb ingelicht.
 
groet Babs moeder van Naomi
babbel
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 10:46
Oké, dit is 280 km bij mij vandaan, jammer. Misschien dat er hobbydoosjes bij jou in de buurt zijn die samen wel aan 7 hangertjes kunnen geraken. Tot welke datum zou je deze het laatst willen?  
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 10:52
lief van je hoor
je mag ze ook gerust opsturen hoor dan bestaal ik gewoon de verzendkosten en eventuele bij komende kosten en 280 km waar kom je vandaan dan hahahah want zwolle ligt toch midden in het land hihihi
 
ik wil proberen ze maandag over een week dus 21 mei aan hun tassen te kunnen hangen.
babbel
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 10:52
Kan zoiets niet door de ouders onderling geregeld worden, die weten precies wat zijn/haar kind leuk vind en herkenbaar is.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 10:55
Hoi hoi
 
Ik doe altijd iets voor de kinderen met de verjaardagen en de feestdagen bv en dit gaat uit van het taxibedrijf dus is het gewoon ook een leuke verrassing. waar gelijk een belangrijk formulier aan zit en waar de kinderen dan geen raar gevoel van hebben omdat ik ze er aanzet als je begrijpt wat ik bedoel Claire.
 
groet Babs moeder van Naomi
 
babbel
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 10:58
Oke nu snap ik het...........
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 11:00
Ik ben van Eeklo, België en heb gezocht op routeplanner 'zwolle' Nederland. Smile
Was dit niet correct misschien? Embarrassed
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 11:02
Trouwens werk ik met zulke dingen altijd met de ouders hoor.
maar soms is het voor deze groep kinderen belangrijk dat ze ook dingen van anderen kunnen en leren accepteren.
 
 
Maar al met al doe ik heel veel met medeweten van de ouders met deze kinderen en ook met de school.
zo ook leren praten , dingen vertellen omdat ze dat eng vinden klinkt raar maar het gaat super met z'n allen in de bus, we benoemen alles wat we bv tegen komen en 2 kinderen die niet spraken zeggen nu die woorden en dan zijn we met z'n allen in de bus best wel trots en dan vind dat kind het ook weer super dat we trots op hun zijn.
Zo ook een kindje die zindelijk is g
het is eigelijk best moeilijk om uit te leggen hahahaha.
 
Maar wie zo'n kindje heeft/ of mee werkt , snapt vast wat ik bedoel
babbel
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 11:02
Ik zie nu pas de datum, dat is wel héél dichtbij. Ik heb nog dringende werkjes af te maken, maar ik zie wat ik kan doen, ik kan helaas niks beloven. Alleen ook jammer dat jeje  niet op de post kan vertrouwen betreffende de dagen dat een pakketje onderweg is.
 
 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 11:03
Lollibol
 
Dat is vast goed hahahahaha ken maar 1 zwolle in nederland hihihi
babbel
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 11:04
des nood stel ik het nog een paar dagen uit hoor lollibol.
Want kan hun pas het vertellen als ik genoeg heb snap je.
anders word ik knetter gek van wanneeerrrrrr wanneeeerrr hahahahahaha
Maar dank je wel voor de hulp dan heel erg lief xxx
babbel
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 11:07
Mogen dit dan ook 7 dezelfde zijn maar elk in een ander kleurtje??
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 11:16
ja hoor geen probleem, krijg je ook geen scheve gezichtjes toch
babbel
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 11:27
Ik zal alvast mijn best doen, mochten er nog dames zich geroepen voelen om dit project te steunen, wij houden je niet tegen!! Ieder haakwerkje is er eentje die sterk gewaardeerd wordt!!
Dus een oproep naar allen. En ook al mocht ze op dit moment er teveel hebben, dan weet ik zeker dat deze ook bij een volgend moment van pas kunnen komen.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 11:40
Originally posted by Babbel.truitjes Babbel.truitjes wrote:

Trouwens werk ik met zulke dingen altijd met de ouders hoor.
maar soms is het voor deze groep kinderen belangrijk dat ze ook dingen van anderen kunnen en leren accepteren.
 
 
Maar al met al doe ik heel veel met medeweten van de ouders met deze kinderen en ook met de school.
zo ook leren praten , dingen vertellen omdat ze dat eng vinden klinkt raar maar het gaat super met z'n allen in de bus, we benoemen alles wat we bv tegen komen en 2 kinderen die niet spraken zeggen nu die woorden en dan zijn we met z'n allen in de bus best wel trots en dan vind dat kind het ook weer super dat we trots op hun zijn.
Zo ook een kindje die zindelijk is g
het is eigelijk best moeilijk om uit te leggen hahahaha.
 
Maar wie zo'n kindje heeft/ of mee werkt , snapt vast wat ik bedoel

Nou dit klinkt pedagogisch zeer verantwoord hoor! Toevallig ook de SPH in Zwolle op Windesheim gedaan? Wink Ik heb jaren in de jeugdhulpverlening gewerkt en het is mijn ervaring dat je al doende de kinderen (ik werkte met jongeren) veel beter bereikt dan al te serieus. Een gesprekje in de keuken al kokend pakt bijvoorbeeld vaak veel beter uit dan er echt voor te gaan zitten. En gezelliger is het vaak ook nog! Mooi om te lezen hoe je te werk gaat! Star 
(Even helemaal los van de hangers, want haken doe ik nog niet ... !)
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 14:27
Dag Babbeltruitjes,
 
Ik ben bezig met 7 verschillende fleurige spookjes met een maximale hoogte van 6 cm.
Zou dit voldoende zijn? Zoja, stuur mij dan maar via pm het adres waar ik op mag verzenden.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2012
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 14:49
Ik heb nog 2 sleutelhangers die al klaar zijn, het zijn twee muisjes, een jongetje en een meisje. Wil ze wel naar je opsturen als je er belang bij hebt! Ik hoor het wel...
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2012 om 16:13
Dank je wel Saskia, en nee heb geen opleiding er in gedaan, wat de ouders zeggen ben een geboren talent daar in  hahaha
wel leuk om te horen hoor.
Ja hoor Jopaa zijn helemaal welkom.
En uiteraard als er over blijft kan ik er vast nog kinderen op de school gelukkig mee maken.
Voor als ze iets goed hebben gedaan , als kadootje voor hun inzet geven.
 
 
xxx allemaal voor deze leuke aanbiedingen en  aandacht die jullie er aan geven.
e-mail me even als jullie mijn adres willen.
 
 
groet babs moeder van Naomi
babbel
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns