Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hulphond

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2013 om 13:53
Dat is fijn voor jou en ik weet zeker dat hij goed verzorgd en uitgelaten zal worden.Als het kan hou ons op de hoogte en we zien graag een foto van je hond t.z.t.
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 586
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2013 om 13:35
wat fijn!
Groetjes Petra



Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2013 om 13:31
Wauw dat is geweldig mooi nieuws.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2013 om 13:02
Ik lees regelmatig even mee, maar de laatste weken had ik weer zo'n dipje, dat het heel vermoeiend was om steeds te posten. Sorry daarvoor.
 
Toch wil ik even het goede nieuws met jullie delen. Ik ben namelijk geselecteerd voor het krijgen van een hulphond. In eerste instantie was ons verzoek afgewezen omdat ik niet volledig voldoe aan de criteria, maar door de inzet van mijn lieve man die heeft aangegeven dat de hond goed verzorgd zat worden en dat hij hem wil uitlaten ( het probleem was namelijk dat ik niet mobiel genoeg ben om dat regelmatig genoeg te doen) krijg ik alsnog mijn hulphond.
 
Ben er erg blij mee en ook benieuwd wat zijn hulp voor ons gaat betekenen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.047 seconden.
Lang Yarns