Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Humanitas

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Humanitas
    Posted: 22 Februari 2012 om 19:51
Anthony (mijn zoon, maar dat weten jullie) gaat in juni als vrijwilliger van Humanitas kindertjes die het moeilijk hebben een leuke vakantieweek bezorgen. Hij is vollop aan het denken wat ie gaat doen. Hij wil echt leuke dingen gaan organiseren waar ze veel plezier aan gaan hebben.
Ik vind het toch wel lief en knap van hem dat ie dit doet, hij is 24 jaar, moet veel studeren, stage lopen, en moet 4 keer per week gaan trainen (hij doet aan naturel bodybuilding), en dan doet ie nog veel voor mij.
Hebben jullie misschien nog wat leuke ideeën, wat ie zou kunnen organiseren?
Ik haak nooit af!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 20:03

vaak zijn heel eenvoudige dingen al erg leuk

bijv wandelen/picnicken in het bos

naar een speeltuin

spelletjes spelen jeu de boules /zaklopen/ speurtoht

knutselen met knutselspullen van action zeeman hema (slecht weer)

 

buren hebben vorig jaar 2 franse meisjes gehad en die wilden alleen maar buiten spelen omdat ze zelf in een flat woonden en niet buiten kunnen of mogen spelen

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 20:54
bij heel mooi weer zijn waterspelletjes altijd in trek.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 21:10
Levend ganzenbord
Speurtocht
Kampvuur met broodjes bakken


Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 21:11

Wat lief dat hij dat wil gaan doen.

Misschien spelletjes die je ook op verjaardagfeestjes kunt doen, zoals koekhappen, snoephappen (in een bak water), ezeltje prik.

Een mooi, spannend verhaal voorlezen.

Kampvuur en daar liedjes bij zingen onder gitaarbegeleiding en marshmallows erboven verwarmen.

Samen eten koken, koekjes bakken.

Groet,

Yobsje
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 09:32

Oh, Marileen wat leuk. Dat hebben mijn dochters ook jaren lang gedaan totdat zij een relatie en/of werk kregen.

Ook zij waren voor die tijd al erg enthousiast en druk bezig met van alles en nog wat om maar te zorgen dat die kinderen een leuke week zouden hebben.

Mijn dochters hebben zo'n week altijd als gezellig en fijn ervaren en waren voldaan als zij weer thuis kwamen. Hadden dan ook enkele dagen nodig om bij te komen en te slapen.

Mijn petje af voor al die mensen die dit voor deze kinderen belangeloos doen.

Ik wens jou zoon heel veel plezier ermee.

Groet Woutera

 

 

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 09:42
hij zou eens bij een scouting groep in de buurt moeten gaan vragen die hebben een heleboel spelletjes die ze buiten doen met de kinderen. Ik heb net een paar patroontjes van een dambord en van boter, kaas en eieren van het internet geplukt. Misschien ook een idee?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 10:01
Mijn schoondochter heeft voor een kinderfeestje eens een speurtocht uitgezet waarbij de pijlen in de richting stonden waar je vandaan kwam. Schijnt heel leuk en spannend geweest te zijn. Groetjes, Lida
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 16:14
Wat een leuke ideën allemaal 
Anthony had het vorige week ook al over een kampvuur met marshmallows enzo
Hij heeft echt zo'n zin in die week
Ik haak nooit af!

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 01:37
Een griezel of spokentocht vonden mijn kinderen altijd geweldig, tijdens de tocht wordt er een verhaal verteld, je kan het net zo spannend maken als je wil. Denk aan de.. De legende van de Witte Wieven 
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 07:04
Jaaaaa.....dat is ook heel leuk! 
Ik zal dit topic eens laten lezen aan Anthony
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 07:57
bij het kampvuur hoor dan ook brood bakken op een stok. Stok schoon maken van schors een reep brooddeeg om de stok wikkelen niet te dik anders wordt het niet gaar en als het dan gaar is vullen met suiker   mmmmmmmmm lekker
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 15:04
Om hoeveel kinderen gaat het ongeveer en welke leeftijd?
met lekker weer kan je waterspelletjes doen, of gewoon buitenspelletjes
estafette waarin ze samenwerken.
Bijv. met plankjes of stenen een bepaald parcours afleggen. Je hebt 1 steen
meer dan de spelers. Ze staan allemaal op een steen/plankje de overige
steen/plank wordt naar voren gebracht en de spelers schuiven een plek naar
voren en zo verder.
Zak lopen
Touw trekken
Op een plek met veel bomen, bomen tikkertje
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 19:51
Ik heb hier een leuke site gevonden met allemaal kinderspelletjes of hier en deze is ook heel leuk
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 23:12
Wat LEUK!!!!!! 
Dankjewel!!!!!!! OOk namens Anthony
Ik haak nooit af!

Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Januari 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 14:13
Wat een kanjer van een zoon heb jij !!
x_3bc1bd1f
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns