Hygge Cal2017 van Scheepjes |
Reageer |
Autheur | |
driekje79
Newbie Lid sinds: 08 Januari 2017 Locatie: hoogeveen Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Januari 2017 om 20:20 |
Ik heb een vraagje, gaat de hobbydoos ook kits verkopen van de nieuwe Hygga cal 2017 van Scheepjes?
Ik zie ze overal opduiken op internet maar heb het hier nog niet gezien. Aangezien er wel Scheepjes garen verkocht word hier, misschien ook de kit? Groetjes Hendrike
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je bent nu op het forum Driekje, even terug naar de winkel en onderaan zie je in het paarse gedeelte contact en daar kun je Renske, de eigenaresse van Hobbydoos mailen...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
driekje79
Newbie Lid sinds: 08 Januari 2017 Locatie: hoogeveen Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat heb ik gedaan, maar ik heb (nog) geen antwoord gekregen. Ook op Facebook nite. Dus ik dacht, dan probeer ik het hier.
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.creamijn.nl/c-3783117/scheepjes-cal-2017-hygge-by-kirsten-ballering/
Misschien heb je hier wat aan....
|
|
driekje79
Post Options
Thanks(0)
|
Dankje ,maar ik will het pakket graag bij de hobbydoos bestellen omdat ik nog even cadeaubon heb. :D
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
als ik goed heb geteld zou het garen alleen hier bij hobbydoos 46,28 zijn.
Dan hebt ge wel niet die postkaart en dat flyerke dat in zo'n doos zit en ook niet dat organzazakske met een naald, een knoop, een steekmarkeerder, een bedeltje en 2 houten knopen. Maar als ik nog een kadobon had dan wist ik het wel. |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |