Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

I am in love........Wat een beauty! :)

Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: I am in love........Wat een beauty! :)
    Posted: 27 September 2011 om 21:15

Wat zag ik zojuist in de folder van een bekend NL warenhuis .............. wat een prachtige omslagdoek! Zucht
Maar voor die prijs kunnen wij er heeeeeeeeeeeel wat maken!

Ik heb een soortgelijk patroon ontworpen. Je kunt het hier vinden: KLIK

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 21:39

Zag hem net ook in de folder en ik dacht precies hetzelfde
als jou Jips.

Mooi maar wel duuuuuur. ( tenminste voor ons)
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 21:58
ik ben van het zelfde gedacht als jullie
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 22:41

Ik ook, ik zag hem gisteravond en had ook even mijn mond open van ahhhhhh

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 22:54
Zelf een inbreipatroon van een roos zoeken, Jips heeft duizenden patronen van omslagdoeken. Kost geen 30 euro.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 07:36
je zou ook een apllicatie kunnen haken!!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 08:08

Ja hoor meiden, dit kunnen wij voor een paar eurootjes:

-3 of 4 bollen crème Saskia van de Wibra (=3 of 4,--);
-en wat restjes voor de bloemen en daar zoeken we gewoon een inbreipatroon of maaspatroon voor.

Nou?????????????????

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 08:17
hoi jips

ja we hebben alles in huis om de omslagdoeken te maken

behalve de tijd die heb ik nog niet gevonden misschien moet
ik eventjes verder zoeken ik ben gisteren nog een begonnen
in gemeleerde bianca wit- blauw en die valt best wel mee

in afwachting van de poncho
Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Christien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 08:42

Het klopt wel dat we aan materiaal geen 30 euro kwijt zijn, maar wat dachten jullie van uren?

(ik heb mijn kate nog steeds niet af, en ik brei gemiddeld 4 avonden per week

1,5 uur per avond ) Dus dat is toch al wel een 16 / 20 uur.

Het is natuurlijk hobby en dan hoef je de uren voor jezelf niet te rekenen. maar als het voor de verkoop was, dan is 30 euro denk ik nog te weinig (met mijn uren dan he)

Christien

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 10:35
zelf bloemen er op haken moet lukken kun je hem zo mooi maken als je zelf wilt toch?
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 11:02

Leuk hoor,  en je kan inderdaad ook gewoon bloemen haken, en erom vast maken.

helemaal leuk, nu inderdaad de tijd nog:)

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 13:02
Ja hoor Jips helemaal jouw ding
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 13:51
Een kruissteekpatroon van een roos erop mazen. Succes, Lida
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 15:02

Ik lees overal dat dat niet kan Lida, omdat een tricot steek hoger is dan een kruissteek. Dus dat vervormt

Ik ga zo de jongste naar muziekles brengen en moet dan even 45 min. lummelen in de stad. Het is te kort om terug naar huis te fietsen.
Ik ga even bij de winkel langs en moet deze omslagdoek even in mijn handen houden en bekijken

Ik wil weten wat voor model sjaal het is en hoe ze de rozen hebben gedaan

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 15:15
ik denk dat je de bloem er gewoon moet op mazen

en kruis steek wordt gebruikt op geweven stoffen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 15:19

Ja precies, maar hoe komen we aan die mooie roos?

Ik heb al het hele internet afgezocht naar maaspatronen, maar dat valt echt niet mee

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp; ik wil het, ik wil het, ik wil het!

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 15:37
heb je al eens gekeken op de site van jessica tromp onder
de link maaspatronen
die heeft er verschillende staan
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 16:04

Ik ga zoeken naar een maaspatroon. Het klopt inderdaad van die stekenverhouding.

Groetjes, Lida

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 16:06
Mijn boekenkast is helemaal met plastic bedekt. Zodra hij weer tevoorschijn komt, zal ik rozen zoeken, Ik heb dat boek met 1000 breipatronen, daar zal vast wel wat in staan. En vanavond zoek ik de oude Hemaboeken door, misschien zit daar een roos bij. Of een andere mooie bloem.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2011 om 18:01

Meisjes, voor zover alvast bedankt!

Ik ben ontzettend ondeugend geweest en heb ongeveer een uurtje geleden de omslagdoek met ogen, handen en mijn meetlint bekeken

De omslagdoek is qua formaat 2.80m x 45cm. Gewoon een hele lange rechte lap in de breedte gebreid in 1 pen recht, 1 pen averecht maar dan door de machine natuurlijk. Het geheel is wel licht glooiend, dus ik denk om de zoveel naalden een verkorte naald ertussen, zodat het gaat glooien.

Aan de bovenkant zit een gladde rand van ongeveer 5cm boordsteek en aan de onderkant ook een gladde rand van ongeveer 8cm boordsteek.

En dan de rozen: die waren dus niet netjes gemaasd, maar zoals door een klein kind kleurt, met hele grote steken geborduurd. Ik kan even zo snel niet op de borduursteek komen. Ik heb het plaatje uit de folder opgeblazen, dus heb inmiddels de rozen

Conclusie: Net zoals zoveel is het op het plaatje heel erg mooi, maar in het echt niet haar geld waard. Maar ja, dat is misschien makkelijk gezegd als je het zelf ook kunt maken!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns