ideeen.traktatie afscheid peuterspeelzaal |
Reageer
|
| Autheur | |
mayolijn
Hobbyguru
Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: ideeen.traktatie afscheid peuterspeelzaalPosted: 17 Februari 2011 om 14:49 |
|
Voor onze dochter die eind maart van de peuterspeelzaal afgaat wilde ik wel een leuke traktatie haken. Maar ik kan geen simpele ideeen bedenken. Ik dacht aan cupcakjes met dierenhoofdjes maar ik kan nergens een patroontje vinden. wel heel veel zonder hoofdjes maar dat is voor de kleintjes minder leuk. Weet iemand patroontjes van beertjes of konijntjes oid op internet te vinden. Of heeft iemand een ander idee dat snel uitvoerbaar is. Ik heb al gekeken naar creaties van andere hobbydoosjes. Toen zag ik potloodpopjes, super leuk maar erg veel priegelwerk. Net als rupsje nooitgenoeg. Erg leuk maar zo priegelig. Tja ik heb nu eenmaal liever lange halen snel thuis. Heeft iemand een tip en patroon voor mij?
|
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 14:53 |
|
Jeetje... Ik heb ergens cupcakes met dieren kopjes. Ik ga ffies aan de zoek voor je. Bij mijn weten is het er sowieso 1 met een beertje erop.
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 15:10 |
|
Het is niet helemaal wat ik zocht maar wel enorm leuk! http://madebymriek.blogspot.com/2010/06/beer-cup-cake.html
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 15:24 |
|
Je kunt van gebreide of gehaakte vierkantjes konijntjes maken. Ik heb nu even geen tijd, maar dat is hier op het forum een keer langs gekomen. Als ik straks (of morgen) wat meer tijd heb zal ik wel even kijken. Je kunt ook zelf zoeken op konijn - vierkant. Succes!
|
|
![]() |
|
mayolijn
Hobbyguru
Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 15:43 |
|
Dat beertje is inderdaad het idee dat ik zocht. En ik kon het niet vinden. Vierkant konijntje zal ik even zoeken.
|
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 17:27 |
|
Wat een leuke site Simone. Ik heb hem gelijk bij mijn favorieten gezet. Leuke dingen maakt ze
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
EllenC
Duizendpoot
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Scotland Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 18:21 |
![]() |
|
repa
Duizendpoot
Lid sinds: 05 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Februari 2011 om 11:45 |
|
Mayolijn, gehaakte muisjes op een Babybel kaasje? Ik heb ze van halve walnotendopjes gemaakt. Alleen de oortjes en de staartjes gehaakt, opgeplakt, het snoetje erop getekent met stift en klaar.
|
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |