Iedere dag een gek plaatje of gekke foto. |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2122232425 38> |
Autheur | ||
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Voor Thian:
![]() |
||
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
||
![]() |
||
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
|
Het water loopt me uit de mond!!!
Mijn moeder en ik (was toen 11 jaar) gingen naar een introductiemiddag voor elektrische fornuizen. Daar werden diverse dingen gebakken als voorbeeld en zouden verloot worden. Eén taart was ook "mislukt" en moest daarom weggegooid worden. Toen ik zei dat hij toch kapot moest als je 'm op wilde eten, vroeg de bakjuffrouw of ik de taart soms graag gewild had. Nou en of...
![]() |
||
![]() |
||
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
|
Ik had filmpjes gekeken op de jijtube van Cees Holtkamp, ik heb alleen niet de juiste bakvorm, dus zodra je de taart wipt breekt hij.
Ik had trouwens ook niet alle ingrediënten in huis en dan improviseer ik
![]() Maar als je goed kunt kijken kun je volgens mij veel van die man leren. Ik heb alleen zo'n hekel aan een half ei . . . wat doe je met dat andere ei ?
En aan 4 eiwitten, ja en die dooiers dan ? Dat soort recepten sla ik over - alhoewel ik ook wel eens meringues zou willen maken. Dus roept u
maar, wat doe je met halve eieren en overgeschoten dooiers ???
|
||
![]() |
||
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
|
een paar eieren erbij doen en roerei maken voor op brood
ik zelf ben daar dan erg makkelijk in en gooi ze weg |
||
![]() |
||
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12147 |
|
mayonnaise maken?
En ik moet hier nog ergens een receptje hebben liggen voor een dessert met limoncello (gemaakt voor dessertenbuffet van de trouw van de oudste en eneke van een geel nagerechtje) Heb het ondertussen gevonden dus als het nodig is, roep je maar |
||
|
||
![]() |
||
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
|
Misschien mislukt, maar zoals Kamilla al aangaf: Heel krijg je het toch niet naar binnen.
Ziet er lekker uit'. |
||
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
|
Natuurlijk begrijp ik dat iedereen haar baksel zo gaaf mogelijk uit de oven wil hebben. Ik denk dat de baksters het erger vinden dan de gasten die het op mogen eten.
![]() Overgeschoten eiwit of eidooiers? In een roerbakgerecht past zoiets prima. Wel even goed roeren op het moment dat het in de pan gaat zodat het zich klein verdeeld door de rest van de massa. Er zijn ook diëten waar een rauw eidooier aanbevolen wordt. Dit kan bijvoorbeeld door de biogarde geroerd worden.
|
||
![]() |
||
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
|
of boerenomelet
|
||
![]() |
||
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12147 |
|
![]() |
||
|
||
![]() |
||
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
|
wat lief de eekhoorn zo mooi ik ben er een aan het schilderen
ook zo'n lief beestje ik vind het ook zonde hoor om eieren of delen er van weg te gooien in een omelet gaat het best, of roerei met tomaat heerlijk |
||
don't let the little stupid things break your happiness
|
||
![]() |
||
|
Geen gek plaatje, maar een heel lieve foto:
![]() |
||
||
![]() |
||
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
|
ahhh wat lief, wat ligt hij er lief bij
|
||
don't let the little stupid things break your happiness
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
||
![]() |
||
|
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
ha-ha...
![]() Omdat manlief allergisch is voor dierenharen, hebben ze mij ook nog wel eens dergelijke varianten aangeraden... Ik vind ze zo zielig eruit zien. Waarschijnlijk zou ik direct beginnen met kleertjes breien.
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
||
![]() |
||
|
![]() |
||
||
![]() |
||
|
![]() |
||
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2122232425 38> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |