Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Iedere dag een gek plaatje of gekke foto.

Reageer Reageer Pagina  <1 2122232425 38>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 09:39
Voor Thian:

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 10:53
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Zo is dat - heb je mijn taarten gezien ???

Nee, waar zijn die te zien?
"lekkere" mislukkelingen?
Deze 2 - ja lekker en op LOL 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 11:09
Het water loopt me uit de mond!!! 

Mijn moeder en ik (was toen 11 jaar) gingen naar een introductiemiddag voor elektrische fornuizen. Daar werden diverse dingen gebakken als voorbeeld en zouden verloot worden. Eén taart was ook "mislukt" en moest daarom weggegooid worden. Toen ik zei dat hij toch kapot moest als je 'm op wilde eten, vroeg de bakjuffrouw of ik de taart soms graag gewild had. Nou en of... Tongue  Mijn moeder geneerde zich voor de rest van het publiek, maar hij was heerlijk.    
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 13:06
Ik had filmpjes gekeken op de jijtube van Cees Holtkamp, ik heb alleen niet de juiste bakvorm, dus zodra je de taart wipt breekt hij.
Ik had trouwens ook niet alle ingrediënten in huis en dan improviseer ik LOL
Maar als je goed kunt kijken kun je volgens mij veel van die man leren. Ik heb alleen zo'n hekel aan een half ei . . . wat doe je met dat andere ei ?
En aan 4 eiwitten, ja en die dooiers dan ? Dat soort recepten sla ik over - alhoewel ik ook wel eens meringues zou willen maken. Dus roept u
maar, wat doe je met halve eieren en overgeschoten dooiers ???
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 13:35
een paar eieren erbij doen en roerei maken voor op brood

ik zelf ben daar dan erg makkelijk in en gooi ze weg

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 13:36
mayonnaise maken?

En ik moet hier nog ergens een receptje hebben liggen voor een dessert met limoncello (gemaakt voor dessertenbuffet van de trouw van de oudste en eneke van een geel nagerechtje)

Heb het ondertussen gevonden dus als het nodig is, roep je maar
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 13:52
Misschien mislukt, maar zoals Kamilla al aangaf: Heel krijg je het toch niet naar binnen.
Ziet er lekker uit'.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 14:10
Originally posted by niania niania wrote:

een paar eieren erbij doen en roerei maken voor op brood
ik zelf ben daar dan erg makkelijk in en gooi ze weg
Wij hebben zelf kippen, dan voelt dat heel raar om dat zo maar weg te kiepen . . . Roerei maken voor op brood is eigenlijk een heel goed id, dankjewel.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 14:11
Natuurlijk begrijp ik dat iedereen haar baksel zo gaaf mogelijk uit de oven wil hebben. Ik denk dat de baksters het erger vinden dan de gasten die het op mogen eten. LOL

Overgeschoten eiwit of eidooiers? In een roerbakgerecht past zoiets prima. Wel even goed roeren op het moment dat het in de pan gaat zodat het zich klein verdeeld door de rest van de massa. 

Er zijn ook diëten waar een rauw eidooier aanbevolen wordt. Dit kan bijvoorbeeld door de biogarde geroerd worden.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 14:36
of boerenomelet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 18:24
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 20:09
wat lief de eekhoorn zo mooi ik ben er een aan het schilderen
ook zo'n lief beestje

ik vind het ook zonde hoor om eieren of delen er van weg te gooien
in een omelet gaat het best, of roerei met tomaat heerlijk
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2016 om 10:16
Geen gek plaatje, maar een heel lieve foto:

Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2016 om 19:41
ahhh wat lief, wat ligt hij er lief bij
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2016 om 20:13
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2016 om 20:15
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2016 om 20:22
ha-ha... LOL

Omdat manlief allergisch is voor dierenharen, hebben ze mij ook nog wel eens dergelijke varianten aangeraden... Ik vind ze zo zielig eruit zien. Waarschijnlijk zou ik direct beginnen met kleertjes breien.

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2016 om 10:22
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2016 om 10:59
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2016 om 09:37
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2122232425 38>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns