Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

iedere dag gratis kerstpatroontje

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 16:40
Ik vond het vorig jaar ook zņ leuk, was het vast nu vergeten,dus bedankt voor de herinnering.
Trouwens goede geduld-oefening
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 23:46
Nog een kwartiertje
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 07:06
Wat leuk weer . Het begint al goed!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 07:20

Ik heb de eerste ook opengemaakt

LEUK!!!!

Ik haak nooit af!

Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 07:41
Ik ook, leuk!! 
Blijf je die altijd zien of kan hij beter opgeslagen worden als je die wilt bewaren??
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 13:29
Super!!!! Whahaha,en gelijk op vakje 2 geklikt.....hihi,lukt natuurlijk niet!
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 13:45
nieuwsgierig dat we zijn ....toch leuk we hebben al wantjes
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 18:20
Ja leuk ik ga zeker ieder dag kijken!
Bedankt...
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 19:51

helemaal leuk zo...dus iedere dag toch even spieken hahaha...

groetjes, suzanne

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 21:14
ja ik ga ook elke dag kijken , lekker opgeslagen bij mijn favorieten
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 23:58
Hihi,ik ben nog laat op....En ik wil even experimenteren of het vakje vanaf 00.00 uur open gaat....Nog 2 minuten doelloos naar het schermpje kijken,en daarna lekker naar bed!
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 23:59
nog 1 minuut!!!!
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 00:01

JA!!!!!! Hihihihihi,leuke weer!!!!!!

En weltrusten!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 00:06

Yeahhhhhhhhh......heb het 2e kadootje net opengemaakt!!!!!

Echt heeeeeeeeeeel leuk

Surprise!!!!!! Ik verklap niks......hahahah.....lekker zelf kijken

Ik haak nooit af!

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 11:45
HAHA EN NU HEBBEN WE BALLEN .....EUH KERSTBALLEN
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 19:10
hoi pareltje

en het zijn mooi (kerst)ballen

war zal het morgen zijn
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 19:59

Ik zou die kerstdingetjes wel willen maken, maar heb eigenlijk geen zin om daar allemaal nieuw garen voor aan te schaffen. Ik heb diverse resten liggen in verschillende diktes. Worden die ballen heel gek als je ander garen neemt? Wie heeft meer ervaring?

Alvast bedankt, groetjes, Lida

 

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 20:04
gewoon in een andere kleur maken toch? Mij lijken ze roze ook wel leuk. Ik kan alleen niet zo goed breien en dit ziet er alweer ingewikkeld uit.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 22:29

Heb ze ook opgeslagen. Voor volgend jaar. Of het jaar erop. Of het jaar daarop.... Had er vanmorgen helemaal zin in toen ik uit bed kwam. Gewoon leuk zo'n verrassing.

Heb alleen wel een ander verschrikkelijk probleem. Ben zo verliefd geworden op een leuk vest voor Manuel en een jurkje voor de kleine meid. Wanneer zal ik dat nu weer gaan breien? Ik had me ook nooit moeten laten verleiden door het feit dat er twee nieuwe kinderboeken waren geplaatst. Ik had beter moeten weten. Er moet nog een slaapzak af, er moet nog van alles geregeld worden, en er liggen nog zoveel wachtenden projecten. Zucht. Ben voor straf begonnen met het opknappen van de commode. Dat moet echt gebeuren. En ik zie er zo als een berg tegenop. Maar als dat af is.... Morgen garen halen voor het jurkje....

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 08:19

Jaaaaaaaaaaaa.....nrtje 3 opengemaakt!!!!

Weer hartstikke leuk joh!!!!

Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns