Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

iemand die wil vertalen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: iemand die wil vertalen
    Posted: 19 Januari 2013 om 10:01
hoi hoi. ik zoek iemand die mijn patronen kan vertalen in duits en engels. het gaat om mijn eigen ontwerpen. er is veel vraag naar in het buitenland maar ze willen het allemaal in hun eigen taal of in het engels Confused enne ik ben er niet zoon held in. kan het allemaal wel lezen en verstaan maar schrijven is een dus niet zo erg voor mij weggelegd. kan het wle een beetje en ze begrijpen het wel wat ik schrijf maar ik wil de patronen wel netjes afleveren natuurlijkBig smile
dus wie wil de moeite doen voor mij. het benne drie patronen
groetjes joanne

okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2013 om 10:22
Ik wil het wel proberen hoor Joanne als je dat goed vind staat mijn emailadres in mijn profiel.
Groetjes Teunie
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2013 om 09:32
goh bedankt hoor ik zal ze je sturenBig smile
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.439 seconden.
Lang Yarns