iets wat mij steeds opvalt |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Januari 2014 om 21:10 |
Als je de namen van jarige forum leden aan klikt. kom je in het profiel van de persoon. en dan valt op dat de meeste al meer dan een jaar hier niet op het forum zijn geweest.
blijven die mensen lid, of word er na zo veel jaar opgeschoond. weet iemand dat ?? er zijn forums die zulke leden na jaar al worden verwijderen |
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee zelfs degenen die gestorven zijn, zijn nog terug te vinden. Ik houd de verjaardagen bij, ook uit niewsgierigheid, en het viel me op dat Pelote daar tussen werd genoemd. Dat was de gebruikersnaam van Puck Holleman, die in Frankrijk woonde.
Ik feliciteer de mensen die tot 6 maanden geleden geleden nog even op het forum waren, niet die al meer dan een half jaar weg zijn gebleven. Maar ik wilde inderdaad weten hoelang je dan ingeschreven blijft. Juist omdat de verjaardagen worden bijgehouden, zou ook bijgehouden kunnen worden, hoe lang mensen niet meer geweest zijn. Soms moet iemand zich opnieuw inschrijven of inloggen, wat geen grote ramp is. Als er weer eens een oude koe uit de sloot komt en je kijkt dan naar de namen in dat topic, zijn er heel wat eendagsvliegen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet het ook niet Bloem.
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die vraag is in het verleden al gesteld geweest aan Renske.
Zij schrapt geen leden omdat die altijd nog de mogelijkheid moeten hebben om zich, zelfs na jaren, terug aan te melden. Niemand hoeft de reden op te geven van langdurige afwezigheid. Dit kan bijv. ziekte zijn of verzorging van een ziek familielid. Ik vind wel dat overleden leden zouden moeten geschrapt worden... |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook wegens te veel operatie's bijna een jaar weg geweest en ik ben ook terug niet dagelijks maar terug
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
En daar zijn we blij om, Pralientje, we hebben je gemist.
Ik zou een limiet van 5 jaar redelijk vinden, je kunt je toch altijd opnieuw inschrijven? Na 5 jaar ben je ook je wachtwoord wel vergeten. Ik bedoel het niet als straf, maar om de administratie op orde te houden. |
|
wat rozengeur. |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoals je zegt Magtelt na 5 jaar weet je dat niet meer en dan zullen ze zeker niet meer terug komen
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die oude dozen kunnen misschien niet weg omdat het forum dan ontwricht raakt, ze hebben ooit een vraag gesteld of beantwoord en daar zit een linkje naar de persoon naar toe. Als je de persoon weghaalt kunnen er verschillende dingen gebeuren - je ziet of niet meer wie het gepost heeft of het hele bericht stort in. De personen laten "bestaan" is de simpelste oplossing.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Als iemand echt helemaal niet wil, wordt haar naam vervangen door "Guests". Het valt me ook wel eens op, dat mensen, die zich jaren geleden hebben opgegeven, plotseling opduiken met een nieuwe vraag en dan 3 points op hun naam hebben. Die wilden dan een patroon, kregen het en komen veel later terug voor een nieuw patroon.
Het vervelende is dat er soms oude koeien worden opgevist en dat alle mensen uit het topic afwezig zijn, het heeft dan geen enkele zin om het op te duikelen en "Ik ook" te roepen. Het patroon krijg je zo toch niet. |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |