IJmuiden |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Velsen en Velserbroek heb je heel veel geluidsoverlast van vliegtuigen. Mijn zoon woont in Beverwijk, redelijk dicht bij de zwarte markt en hij heeft niet veel last van vliegtuigen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik woonde in Hoofddorp en had weinig last, ik werkte in A'dam Buitenveldert daar wandelde ik in mijn lunchpauze buiten, je kon alleen
geen gesprek met elkaar voeren . . .
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja die hoogovens zijn wel een dingetje; daar wijst iedereen me op Zandvoort is mij ook te commercieel. tenminste toen ik er nog kwam moest je bijna betalen voor zeewater langs je voeten De enige reden dat ik over Haarlem twijfel is dat ik het ook niet genoeg ken om te weten wat leuke buurten zijn. voor mij leuke buurten bedoel ik dan. op het woningnet staat de vondelbuurt steeds beschreven als een zeer gewilde buurt en de indische buurt kom ik eenvoudig niet in. ik heb overigens geen haast om te verhuizen hoor maar ik kan wel wat met je reacties
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haarlem is een hele leuke stad. Is al een paar keer uitgeroepen tot stad met de meeste variƫteit in winkels. Binnenstad is heel leuk om in te wonen, mits je geen auto hebt. Maar daar kom je inderdaad zowat niet in. Haarlem zuid/west is leuk. De bomenbuurt ook. Schalkwijk werd vroeger gezien als de "nieuwbouwwijk" met een negatieve klank, maar dat staat ook al weer 60 jaar, dus nieuw kan je wel schrappen. Ook daar zijn nu hele leuke buurten te vinden. Vroeger ging ik altijd op de fiets naar het Bloemendaalse strand, Zandvoort was me te druk en als je door fietste naar Pasnassia dan had je meestal wel een rustig stuk. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou liever in de bomenbuurt willen wonen dan in de indischebuurt, ik vind het saaie straten
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond Haarlem een verademing t.o.v. Amsterdam - je kon er op adem komen. Ik wist van te voren niet dat ik het zo leuk zou vinden.
Het is ook niet zo groot dat het onoverzichtelijk is. Ik reageerde ooit heel enthousiast toen er ergens een nicht in de schoonfamilie daar studeerde, zo leuk daar. En toen kwam er uit een hoek de vraag waarom ik dan niet daar woonde Wat ik nogal boers vond en trouwens ook een domme vraag als je naar de geboortegrond van je huisband verhuisd bent . . .
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
wie zei er ook alweer dat ik dan nog beter in Wijk aan zee kon gaan wonen?? door het nieuwe onderzoek van het RIVM gaat het balletje nu rollen. Iedereen is de vervuiling zat dus ik kan daar rustig naartoe verhuizen. de vervuiling....er wordt aan gewerkt |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |