|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | ||
kieke
Newbie
Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 12 |
Posted: 18 Juni 2010 om 16:11 |
|
|
ik ben blij dat ik niet de enige ben met een wanorde (voor de ander), maar voor mij dat ik alles weet te vinden
|
||
|
bloemen van geluk moet je zelf planten
|
||
![]() |
||
Annemaries
Duizendpoot
Posted: 21 Juni 2010 om 21:30 |
|
|
Ik ben behoorlijk chaotisch, maar sinds ik deze mand bij de Xenos heb gekocht gaat het een stuk beter
|
||
|
Annemariesbreiblog.blogspot.com
|
||
![]() |
||
Koningsdochter
Hobbyguru
Posted: 21 Juni 2010 om 21:47 |
|
|
Ik droom van grote manden in grote kasten, op een grote eigen hobbykamer. Die droom... komt waarschijnlijk nooit uit. Maar daar is het ook een droom voor. Je moet altijd iets te dromen blijven houden. En tot die tijd, zwerft bij mij gewoon door het hele huis breigaren en breinaalden. In dozen, in manden in plastic zakken echt overal. Heerlijk.... vandaag mijn zusje blij gemaakt. Ze zat in mijn haakboeken te snuffelen. En besloot spontaan om een van de patronen te willen gaan maken. "Kan ik niet," zei ze. Maar dat vind ik onzin. Kan ik niet bestaat niet. Dus heeft ze het geleerd. En trots dat ik ben. In een middag tijd is ze begonnen met een magische ring en heeft ze in het rond gehaakt, gemeerderd en steeds de eerste steek gemarkeerd. Mijn zusje is vast een toptalent. Al beweerd ze zelf dat het een broddelschaapje gaat worden. Ik ben nog wel heel benieuwd naar het gezicht van mijn moeder. Die staat met ogen en oren te klapperen als ze het extra tasje van mijn zusje ziet. Met drie bolletjes garen (stel je voor dat ze te kort komt) en een haaknaald. Uit de restjes chaos van haar andere dochter. |
||
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
||
![]() |
||
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Posted: 21 Juni 2010 om 21:55 |
|
|
...wat leuk Clara...zo zie je maar....de oude spreekwoorden / en gezegdes zijn niet voor niets uitgevonden ...manden/mandjes ik heb het allemaal maar het helpt niets, ..ben nu wel begonnen met afwerken. komt ook door de fijne kussenvulling van Blokker..dat gaat zo fijn |
||
|
groetjes geesje
|
||
![]() |
||
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Posted: 21 Juni 2010 om 22:07 |
|
|
Ik heb sinds 2 kids het huis uit zijn gegaan en 1 van slaapkamer is veranderd een hobbykamer voor mijzelf en mijn freubelspullen. Mijn naaimachine en strijkplank staan er, de hobbyspullen die ik niet gebruik waren netjes opgeruimd, ja waren............ Helaas heb ik soms van die freubelideeen en dan moet ik aan het werk, vilt opzoeken,meenemen naar beneden (is veel gezelliger dan boven Wat van het vilt freubelen en de restjes liggen in een mandje naast de bank, zo gaat het altijd bij mij, gelukkig heb ik nog niet zoveel wol anders lag de ruimte naast me vol met kleurtjes wol, je weet maar nooit wat je nodig hebt. Manden, bakken,lades, kasten, ik heb het allemaal. nu nog een georganiseerd mens van me laten maken en dan is alles oke. |
||
|
||
![]() |
||
breijoke
Hobbywonder
Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Posted: 22 Juni 2010 om 08:38 |
|
|
Ik probeer het ook netjes te houden, maar dat lukt niet altijd. |
||
![]() |
||
mayolijn
Hobbyguru
Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Posted: 22 Juni 2010 om 10:05 |
|
|
Bij mij op zolde staan allemaal bakken. Voor naaien, voor borduren en voor haken ed. Maar opgeruimd nee ho maar. Overal en nergens ligt wel wat. Maar beneden ligt alles in een bak naast mijn stoel. Anders is er geen draad meer veilig voor de dochters. Die zijn gek op de restjes om te vingerhaken.
Groeten Mayolijn |
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Posted: 22 Juni 2010 om 11:32 |
|
|
Annemaries, ik had ook van die mooie Xenosmanden. Maar toen ik ze kocht had ik 4 katten. Dus ik had 5 manden nodig om er één voor mijn werkjes te hebben. Alleen jammer dat die bolletjes wol vééél zachter waren dan de kussentjes in de andere manden. Voor sokken en ondergoed had ik ook Xenosmandjes op de onderste plank van de kleerkast staan. Heerlijke slaaphuisjes vonden die harige monstertjes dat. Be-Bob had geen moeite met het openmaken van deuren: je grijpt de hoek met je nageltjes of je springt naar de deurklink. En ... sesam... de deur springt open.
|
||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Eeyore82
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
Posted: 22 Juni 2010 om 16:54 |
|
|
Wie was dat ook alweer met die spreuk: "Creatieve mensen hebben geen rommel, maar hebben overal ideeen liggen."
Die had ik aan mijn man laten zien, maar nu vraagt hij regelmatig: "Zou je misschien wat van je ideeen op kunnen ruimen zodat ik ook kan zitten?" ![]() Het is niet dat ik niet opruim, maar als ik mij nestel in een hoekje van de bank, dan ligt ie om een of andere reden zomaar vol. ![]() Groetjes Marije |
||
![]() |
||
Meia
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 22 Juni 2010 om 17:58 |
|
|
Bij mij is het meestal ook chaos maar mijn berenspullen zitten in manden in een kast, de stoffen dan, de patronen netjes in mappen en sommige in enveloppes in een doos. Mijn brei en haakgaren zit netjes in dozen maar die hebben nog niet de plek die ze moeten hebben( op de hobbykamer in een boekenkast(billy van ikea)) Verder ligt her en der veel werk wat nog af moet. Of daar ooit enige regelmaat in kot, ik denk het niet En er ligt ook stof met voering voor een cape, wordt niks meer ben ik bang. Ach we zien wel. |
||
|
All you need is love.
|
||
![]() |
||
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |