Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik ben net hobby-doos en sla nu al helemaal door

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 19:50
Die is ook leuk Hitsje!
Ik wil die van mij met verschillende maten granny's gaan maken. De stoelleuningen zijn alleen niet rechthoekig dus even kijken hoe ik dat op ga lossen straks maar dat komt vast wel goed.

Vanmiddag kwam ik er via google ook 1 tegen en op die site staan ook nog 2 andere stoeltjes die met haakwerk bekleed zijn.

Klik hier.

Bedankt voor het welkom allemaal en dat ik verslaafd ben wist ik inmiddels eigenlijk al wel
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 20:00
Welkom in de hobby-doos enne je verslaving zit je nu echt aan vast. Afkicken is niet meer mogelijk.
LOL
Prachtig idee trouwens, ben erg benieuwd!!Wink

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2012 om 00:05
Hopeloos verloren,maar troost je ,er wordt niemand slechter van,het kost alleen veel tijd
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2012 om 09:06
Wacko hopeloos verloren ben je nu Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2012 om 12:25
Veel te laat van die ziekte kom je niet meer afLOL
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2012 om 02:16
Pffft is deze post alweer zo lang geleden, de tijd vliegt als je aan het haken bent!
Anyway, ik wilde even laten weten hoe het is afgelopen met het omhaken van de stoel.
Dat is dus afgelopen....

Ik had de zitting klaar en die er een week opgelegd om te kijken hoe dat met de kattenharen zou gaan en zoals Machteld al voorspeld had:
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik ben benieuwd wat de katten van de grannyfauteuil gaan vinden, mijne zouden er nooit meer af willen.

Ze lagen ineen wel verdacht vaak in de stoel!

Helaas was het niet te doen om elke dag de kattenharen van het haakwerk af te stofzuigen, ze bleven nogal plakken Thumbs Down.
De eerste dag dacht ik nog van na ja, je moet er wat voor over hebben maar al gauw wist ik dat het niet realistisch is om zo'n stoel te gaan maken als je 6 katten hebt.

Geeft niks, ik heb lol gehad en inmiddels een rokje gemaakt van de wol die voor de stoel bedoeld was. Nu alleen de knopen er nog aanmaken dan kan ik hem ook eens aandoen LOL

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.454 seconden.
Lang Yarns