Ik ben net hobby-doos en sla nu al helemaal door |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Ing
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 November 2012 om 19:50 |
|
Die is ook leuk Hitsje!
Ik wil die van mij met verschillende maten granny's gaan maken. De stoelleuningen zijn alleen niet rechthoekig dus even kijken hoe ik dat op ga lossen straks maar dat komt vast wel goed. Vanmiddag kwam ik er via google ook 1 tegen en op die site staan ook nog 2 andere stoeltjes die met haakwerk bekleed zijn. Klik hier. Bedankt voor het welkom allemaal en dat ik verslaafd ben wist ik inmiddels eigenlijk al wel
|
|
![]() |
|
Mayabees
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 November 2012 om 20:00 |
|
Welkom in de hobby-doos enne je verslaving zit je nu echt aan vast. Afkicken is niet meer mogelijk.
Prachtig idee trouwens, ben erg benieuwd!!
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
sjaak
Hobbywonder
Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 November 2012 om 00:05 |
|
Hopeloos verloren,maar troost je ,er wordt niemand slechter van,het kost alleen veel tijd
|
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 November 2012 om 09:06 |
hopeloos verloren ben je nu |
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 November 2012 om 12:25 |
|
Veel te laat van die ziekte kom je niet meer af
|
|
![]() |
|
Ing
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 December 2012 om 02:16 |
|
Pffft is deze post alweer zo lang geleden, de tijd vliegt als je aan het haken bent!
Anyway, ik wilde even laten weten hoe het is afgelopen met het omhaken van de stoel. Dat is dus afgelopen.... Ik had de zitting klaar en die er een week opgelegd om te kijken hoe dat met de kattenharen zou gaan en zoals Machteld al voorspeld had:
Ze lagen ineen wel verdacht vaak in de stoel! Helaas was het niet te doen om elke dag de kattenharen van het haakwerk af te stofzuigen, ze bleven nogal plakken . De eerste dag dacht ik nog van na ja, je moet er wat voor over hebben maar al gauw wist ik dat het niet realistisch is om zo'n stoel te gaan maken als je 6 katten hebt. Geeft niks, ik heb lol gehad en inmiddels een rokje gemaakt van de wol die voor de stoel bedoeld was. Nu alleen de knopen er nog aanmaken dan kan ik hem ook eens aandoen ![]() |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |